God morgon 2009-02-02
Måndag igen. Kallt är det också. Elva friska minusgrader visade termometern på.
Bra fart på sidan också. Vet inte när vi hade så högt index sist, vilket betyder på bra aktivitet.
Elin ska börja på ridskola idag, och kunde knappt sova i går kväll. Konstigt, vi som har flera ridbara russ i stallet, så ska ungen behöva gå på ridskola? Men det är nog bäst, så det blir ordning på grejerna.
ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jag såg det med. Kul, det är väl alla bläsarna som höjer aktiviteten!
Har precis släppt ut damerna och ska väcka barnen snart. Sen blir det jobb fram till 16.00.
Ha det gott!
# 1 Visst ärdet kul. Det är bara mina poäng som sjunker i samma takt som indexen ökar. Konstigt system.. Har mindre poäng nu än när jag loggade in morse.

God Morgon där ute här har vi -9 Vad är bläsar för något Shemat för dagen är att komma ikapp med allt för det blir inte alltid som man vill
Ha det bra där ute på veckans första dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Kommentar 3 - Om du kommer till mig ska du få se på en bläs! Jag har ju hunnit få två nya russ utan att du har sett dem. Om du inte har smygåkt förbi hagen.

#4 man kan alldrig veta

Godmorgon i landet!
Här är det klart, det är nästan ljust ute redan. 10 minus. Höll på till nio igår kväll i butiken, sedan åkte vi hem och tog in hästarna och gjorde middag, så det blev rekordsen kvällsmat, efter tio… Nu ska vi äta frukost och sedan åka dit och fortsätta, så det inte ser allt för röirgt ut när jag öppnar klockan tio.

God morgon!
Jag blir hemma från praktiken idag, smittar väl fortfarande så vill inte åka dit och smitta ner dem. Var totalt orkeslös igår, så känns som en idé att komma igång lite och faktiskt äta också idag.
Ska nog försöka fixa lite med bilder och annonser idag också.

God morgon!
Här är det förkylt, så illa att jag har både sonen och gubben här hemma. Snart ska jag gå med våra hundar, sen blir det kontoret för min del.
#0 Håller med dig att det är märkligt med barn och egna hästar. Sara älskar att vara på travskolan och tar för sig där men här hemma går det inte riktigt lika bra. Tror det kan bero lite på mor-dotter förhålland. Huvudsaken är att hon gillar hästar!
Há en bra dag!
God morgon alla!
En jättefin morgon med sol och blå himmel, lite snö på marken och - 10 när jag var ute för en stund sen. Man blir glad bara man kommer utanför husets väggar! Får se vad dagen bjuder på mer än ledigt och flyttande av storbal upp till skogen.
Hoppas alla får en härlig måndag!
god förmiddag!
Har varit & släppt ut jobbhästarna, ätit en rejäl frukost precis oxå. Ska snart åka till skolan, börjar ett så jag måste ta tåget redan vid elva.. Blir svårt hur man ska göra med frukost/lunch när vi börjar så… går sen ända till halv fem. Ska ha dans & bollspel… det är iallafall strålande sol och lagom kallt ute!
ha de bra
Godmorgon!
Har putsat ALLA träns och sadlar och stigläder. Känns skönt att det är gjort, för det trängte verkligen!
Här blåser det friskt och solen skiner, lite kallt är det som igår. Det blir en promenad om en stund innan jag ska åka till byn.
Ha en bra dag!

God förmiddag! Åter på jobbet. Var bistert när vi släppte ut i morse -14.5. Gjorde lite omorganisationer i hagarna i morse, våra tre små hingstar fick flytta in med de två shettisvalackerna och de fyra ston som gått med valackerna fick egen hage och Legolas och Evald tillbaka med Kurant och Aragorn. Alla verkade mycket nöjda. Nu blir det lunch, makaroner och köttbullar vankas det på skolmatsedeln i dag!
#0 Vad kul för Elin att börja på ridskola, i den åldern är det nog mycket mer spännande än att följa med mamma, tror att det är bra för dem att se hur det är där också.
Ha en bra fortsättning på dagen.

#0 Vilken ridskola får äran att få Elin som elev
# 13 Vi var på Märsta Ridklubb. Inte ett enda russ, men det är nog russ i botten på de flesta små ponnyerna. Elan fick en svart, bussig B-ponny och det gick jättebra. Mamma fick motion, 4 varv i trav, jobbigt!

# 14 du ser allt har något positivt med sig det är ju bra att röra på sig
vilken kondis du får till sommarens utställningar
# 15 Jo du. Det värsta är att jag känner av det redan. Kommer bergis att ha träningsvärk i morgon!
Aktivitetsindexet här på sidan är ruggigt bra just nu. Är det poängjakten som visar sig? 
Bäst jag tar och åker och tar in kusar istället, innan ytterligare en timme gått iväg.

God Kväll!
Här har vi haft strålande sol hela dagen, men kallt! Jag har varit och fyndat på "slutrean", blir prisklasser som jag gillar då
Sen har vi varit ute med ett par ponnyer oxå såklart. Igår så red jag Hyppsen och Sabina red Sune medans våra ganska nyblivna medhjälpare fick tolka för första gången, det var uppskattat