Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettom-sajten
Läst 1232 ggr
LouiseS
0

Strular ifokus för er också?

För mig har "min sida", "mina vänner" och meddelanden etc försvunnit. Är det fler än jag som har problem eller vet vad man ska göra för att lösa detta? Kan ju uppenbarligen skriva inlägg men det är också allt.

[Tjiwi]
0

Sedan några dagar tillbaka så ser det inte ut som vanligt på sidan längre hos mig. Det är ihoptryckt liksom och annat utseende. Tycker det är jättejobbigt att inte känna igen sig. Är det så för er andra med och SKA det se ut så här nu?? Jag vill ha tillbaka det förra utseendet!!

MagganS-B
0

Om du kollar ordentligt så finns allt kvar, men har flyttat på sig……Sajten har byggts om lite i helgen och vi får hoppas att allt går lite snabbare nu, som det har varit en tid så tror man att man har gått tillbaks till "snigelband" i stället för bredband!

StuteriSolo
0

men när man haft sidan uppe ett tag och återvänder så försvinner allt utom inläggslistan, iaf på min dator

Hagelberg
0

Jag gillar detta upplägget bättre än det gamla som jag inte gillade alls. Tyvärr så är den lika seg och låser sig ungefär lika mkt som tidiger, igår var det hopplöst.

VeronicaP
0

Har inte alls haft några problem , allt funkar kanon här :-)

Tittut
0

Fattar bara inte hur poängsystemet funkar. Står 0 poäng hela tiden och man skulle ju få poäng för inlägg också. Inte för att det spelar den minsta roll, men ändå.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Ett tips (gammalt) är att gå in på www.support.ifokus.se och se om felet ät en redan anmäld bugg eller om du kan få hjälp och tips där. Denna sidan är till för oss medlemmar. Där finns även en artikel om hur den nya versionen fungerar, vad som är nytt.

För mig fungerar det bra.

Hovgarden
0

Mig fungerar det toppen för nu när man hittar allt! Tycker det har blivit skitsnyggt!

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

murkla
0

Ibland så krånglar de för mig oxå!  Men inte så ofta som tur e då!

UllisT
0

Tycker oxå den gamla var bättre.

Hos mig kan sidan hänga sig hur länge som helst och ändå har jag en av dom bästa fiber uppkoppling.

Chirak-96
0

Det ända jag inte fattar är det där med poäng och "glas", kan någon förklara? Har vart inne på support men inte hittat nått.

Sidan hängde sig en del i helgen men nu verkar det lugnt. Gillar oxå det nya utseendet bättre.

[Grabbarna-A]
0

Gillar nya sidan bättre. Den känns inte så rörig längre och nu kan man även lättare se när man har fått pm.

Trodde det var fel på min dator förut eftersom sidan låste sig med jämna mellanrum, men det var visst fler som hade det problemet, än har sidan inte låst sig iallafall…

Hagelberg
0

Det har funkat jätte-bra idag så det tar sig! Håller med om att det var rörigare innan, känns bättre nu, riktigt kul att vara på sidan och läsa trådar.

[Croneld]
0

Jag tycker att den är lite snyggare också!

Impulz
0

Jag har inga direkta problem. Jag tycker att den har blivit bättre denna gång, bäst var det från början, men den vi har haft fram tills nu har varit jättedålig. Jag är nöjdSkrattande

Tittut
0

Nu helt plötsligt har jag 5 fokuspoäng!

Kul!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tusen
0

Jag kan inte svara på mina meddelanden. Detta hände förra gången också då sidan uppdaterades.
Kan någon tipsa mig om hur jag ska göra? Längst ner under svarsmeddelandet brukar det ju stå en ruta "Skicka". Den finns inte längre hos mig.
Så Veronika, jag har fått ditt PM men inte kunnat svara.

[Croneld]
0

Kommentar 17 - Gå in på support.ifokus och kolla om det är en bugg, annars så anmäler du felet där.

Tusen
0

En fråga till. Bilderna som folk lägger upp är numera så stora att de inte syns på skärmen utan jag måste scrolla runt för att se bilden, bitvis. Är det något jag kan göra åt det?