Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 850 ggr
karisma
0

God Morgon 2009-01-28

Morgon där ute Svart som natta där ute och -01 grad Vet inte hur jag lyckades komma upp idag, men det är nog för att kursen på SLU är såååå bra Skall sätta fart med djuren nu så inte Tittut får stå och vänta på mig

Ha en bra dag för det ska jag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

# 0 Undrar vem som fick vänta på vem igår. Skäms

Hästar ute och sambon har åkt och jobbat. Sonen bor hos mormor igen, så det är bara Elin och jag hemma. Skulle vara skönt att gå och vila ett par timmar  till, men jag ska nog skumma lite på ytan av passhögen istället.

Ha en bra onsdag, och jag säger som Karisma, det skall jag ha!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

wilson
0

Godmorgon! Becksvart ute, ingen lust alls att gå ur sängen men men inget val när man ska jobba… Idag 7-16.

Ikväll kommer svärmor med hemgjord smörgåstårta, GOTT!

Ha en bra dag! // Malin

[Croneld]
0

God morgon!

Idag har vi avklarata två arbetsdagar och är det bara två dagar kvar till helgen, skönt! Sista delen av veckan går alltid fort.

Äldsta sonen har varit hemma på en visit, det är andra gången sen han flyttade hemmifrån. Han tycker verkligen att vi bor öde, nu när han bor i stan. Fast han fråga ändå om han skulle hjälpa mig med hästarna. Han har blivit 188 cm lång, och jag undrar om det verkligen är mitt barn? Vad hände?

Mat hos oss ikväll blir fiskgratäng.

Ha det bra!

UllisT
0

God Morgon

Även här en jobbdag. Och skönt att det börjar närma sig helgen.  Ska försöka hitta ngn som kan ta emot min 2 åring på inkörning i sommar oxå, lika bra att börja ta tag i det i tid. Ngt förslag?

Dags att åka till jobbet. Mat hos oss ikväll blir grillad kyckling m. tillbehör.

Ha en bra dag

Hagelberg
0

God  morgon"

Grått och mulet, vädret inspirerar inte. Tröstande är att det inte regnar. Nu måste jagfå fart på barnen så de kmmer iväg till skolan / dagis.

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

God morgon . Snart dags att köra minstingen till dagis. själv ska jag till fotortopeidska och få prova ut mina special inlägg i skorna de ska slipas och fixas med (fattade jag det som) inte gratis är det heller hm ,dyrt men får väl hoppas det ska bli bättre. Ska även till sjukgymnasten direkt efter det  och sen iväg och köpa sista födelsedags presenten till minsta sonen som fyller 6 år i morgon.

blir till att städa det sista idag med och hinner jag så ska jag jobba lite med Bethoven idag .

Korvstroganof och ris blir det här idag.

[Tjiwi]
0

Morron…..grått igen…såå trist! Måste åka in till affären och handla nu, det ekar i kylskåpet!!Obestämd

MagganS-B
0

God Eftermiddag!

Grått och trist här också, har jobbat nästan tills nu, började 9. Var tvungen att handla mjölk och kaffefilter, naturligtvis kom jag hem med fel storlek på filtren……+ en massa andra saker som var bra att ha!

Nu skall jag ta vara på massor av ren tvätt! Sen blir det morotssoppa med räkor i!

Ha en bra eftermiddag/kväll!

garrilina
0

God kväll! Har haft studiedag i dag den sista dagen om hjärnans utveckling, all personal inom skola och barnomsorg, uppdelade på två ställen, kaos när alla skulle ut för att äta lunch tillsammans med de vanliga lunchgästerna på stans matställen. Var både bra och dåliga föreläsare de berörda alla de olika inlärningsstilarna. Nu har vi fixat stall och hästar och det börjar kännas som sängen lockar.