Jag använder en bild på mitt avelssto Deniz II 4745. Jag fotograferade henne i somras på betet när hon stod och vilade i motljus, mot en blå himmel med fina molntussar; en bild jag är förtjust i, tycker den är vacker och fridfull. Beskar den och förstärkte kontrasterna och har nu hennes profil som Avatar.

Jag har min hingst Fridhems Kim RS 373 en bil från våran första utställning :)
Min är på GRUS 363 från Västruss 1986……
Mitt är på Murkla Mitz. ´Bilden är tagen i höstas 08.

Min Avatar är på Isilon Alassë, på bilden är han bara ett par dar gammal
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jag har samma som jag haft hela tiden. Den föreställer Jonerta Viking och hennes lillebror Trollture Viking. På bilden är Jonerta 1 år och Trollis föl. Båda är u. Charlen 3724, jonerta e. Fridhem Jonatan 401 och Trollture e. Trojka Viking 440. Jag har jobbat lite med bilden och gjort ett porträtt av den. Här är ursprungsbilden.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Jag har haft Parky och Akleia på avataren en lång stund nu

Jag har för tillfället Cerefina-06 u: Fina e: Juniper. Jag tog den för jag tyckte hon var så söt när hon kisade mot solen.
Nu bytte jag till en bild på lilla Vidalin

Kurant 462, fotot tog entill på vår första utställning med honom i vår ägo.
Jag har Ängdalas Calippo 4546 på min Avatar, eller rättare sagt hennes fina ljusblåa öga.

Jag har en bild på mig själv som Avatar! Jag sitter i hagen och myser med fölet Tejas Mirita (e.Micklas u.Hults Pirita)
Jag tycker det är en mycket fin bild som visar min "russiga" sida!
Bilden togs sommaren 2008 av duktiga Therese Edlund.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Damen Alpros. Alltid.

Jag har en bild på min arabvalack när han vinner sin klass på en arabutställning och hade näst högst poäng på utställningen.

Jag har en på fina lilla Qveiars Muonin u: Meiram 4693 e: Vidar 521 ue: Allgunnens Opal G 428. Han är så söt på bilden. Har tyvärr laddat ner bilden till en CD och orkar inte leta efter den nu…