God Morgon 2009-01-27
Morgon där ute roslagen bjuder på lite nysnö och +2,5, det blir som vanligt när man ska ut och åka. Idag är det heldag på SLU med olika föreläsare så det är bara att kasta sig ut till djuren för snart skall jag hämta upp Tittut i Knivsta
Ha en bra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Idag är det en sådan där dag då jag känner för att gå tillbaka till sängen och sova ett par timmar till. Hunden väckte mig i natt vid 2 och jag hade svårt att somna om sedan.
Tur jag har en trevlig dag att vänta med Karisma. Det ser ut att vara ett spännande schema idag och i morgon, så det gäller att ha sinnena skärpta.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Det låter som lärorika dagar, själv ska jag arbeta med mina skolelever. Det blir arbete med livets utveckling på jorden och en halv konferansdag.
Ha det så bra!

Godmorgon! Idag står arbete på schemat, ska hoppa in på mitt vanliga jobb så mommo kommer och passar Kevin!
Jobbar till tolv sen ska vi lasta på Trofe och åka till Viklau och köra en sväng därute! Ska bli skoj!
Ha en bra dag!

God morgon . Snart dags att köra minstingen till dagis och sen blir det till att masa sig in till stan i en massa ärende, handla lite paket och sådant då han fyller år på torsdag.
God Morgon!
Snöblask! Inget kul när man skall vara ute! I dag är det stallet, vedkörning och tvätt som gäller……I morgon är det jobbet!
Ha en bra dag!
Go Morron
Lite snöpuder när man vakna upp imorse med -2grader.
Skönt att det inte är geggigt iaf.
Idag står det jobb som vanligt och måste få bort en del så inte chefen får backa upp alldeles för mycket under semestern 
eller det kanske är bra att dom får jobba lite….hahaha.
Ikväll blir det att gå igenom packningen så allt är okej som man ska ha med sig. Och självklart en sväng till stallet och kolla till hästarna.
Ha en bra dag!

God förmiddag! Vackert vinterväder ute, någon minus och massor av snö. har gjort mitt pass nu så nu bär det av hemmåt till pysslet där. Hoppas jag hinner en sväng ut i skogen med de två hundarna som kan följa med. Tiken med valpar får stanna hemma med sina små. Skulle behöva hänga tvätt och tvätta också, tyvärr tillhör det de tråkiga sysslorna på vintern.
Ha en bra dag!

God förmiddag. Idag blir det en ofrivillig dag hemma. Har varit med äldsta dottern till tandregleringen direkt på morgonen, medan yngsta dottern låg hemma med 39,5 graders feber. Hon sov fortfarande när jag kom hem men tittade upp och konstaterades nog bara att jag kommit hem, men har nu somnat om igen. Ska försöka få lite gjort här hemma. Var ju iväg halva förra veckan till Norrbotten med besök bl a på Icehotel (vilket rekommenderas å det varmaste!!). Vädret är dimma, dimma o åter dimma. Cirka 0-gradigt är det och ingen nederbörd. Ganska trist!!
Här är det grått och geggigt….blä alltså. Hästarna vaccinerades igår så de får vila ett par dagar nu.
#0 och 1, är lite avundsjuk på er, det verkar som roliga dagar för er.