Namn! Sötsaker, godis!
Vill ha hjälp med så många godis, sötsaker, kakor efterrätter ja allt som är sött. Enda kravet är att de ska börja på M eller P :)
Det ska bli namn på ett russ i framtiden :)
Maräng, Muskovado (stavas? Sockret alltså), Pralin.
Amor vincit omnia 
Både Marsipan och Pralin är upptaget! Tyvärr…..varför inte Mums, Marabou, Polkagris.………
# 2 Tror att trådskaparen har stuterinamn, så hon kan använda såväl Pralin som Marsipan utan problem!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Få se nu! Plopp kanske eller Mintkyss. Morotskaka är gott men passar kanske inte som namn! Ska fundera vidare o åtekommer.
Ensam - men stark!

Hmmmm, Pigall, Mousse, Pannkaka, Plättar, Parfait, Pepparkaka, Mandelflarn, Muffins. Det kanske kommer mera!
Ensam - men stark!
Plommonsylt, marmelad

Ajdå! Får väl försöka hitta på något annat då, 
Ensam - men stark!

Pigall och Pelle Plopp bor i värmland så de namnen blir du inte ensam om =)

Pingvin det är en godissort :D Men jag tycker Muffins var bäst

piggelin, magnum, mandel, pepsi

Strålande! Kul med flera samlar en lista så jag har när det blir föl tid o jo hjag har stuterinamn :D kom gärna med fler förslag! Jätte bra hittills
Tackar o bugar

Glömde ju en favorit, Mazarin! O så Popcorn förstås! Det här var ju kul! Lycka till med namnvalen sen!
Ensam - men stark!

Milka (är en choklad sort)

Tackar tackar :)
Marianne är väl en godissort om jag inte minns fel:D Låter kanske inte så godis aktigt men, men..:D

Milky Way, Mandelmassa, Mintkyss, Peunutt
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Tackar!
Det finns ett sto som heter Pannkakan! :)

MumsMums, Panacotta, Marängswiss, Milkshake
Skönt med stuterinamn, för då kan man välja vilket namn man vill som passar på just det där lilla fölet man fått.
Precis som på ens egna barn, tänk ifall man skulle vara tvungen att hitta på ett unikt namn där, det skulle inte vara lätt!

Ja verkligen skulle ju bli ur svårt!

Gärna fler förslag tack!
Mars, Melasse….
Päronsplit, om ingen annan sagt det :P
Napoleon (bakelsen)^^
Ojdå, det var ju inget på M eller Px)

Tack ändå :)