God morgon 2009-01-23
Fredag igen och jag känner mig riktigt uppåt!
Pappa har fått komma från intensiven och är nu sambo med mamma på hennes rum på avdelningen. Inte så dumt efter snart 48 år som gifta!
Syrran och jag ska gå på restaurang och bio ikväll tillsammans med svägerskan och hennes döttrar. Något som var inplanerat till efter nyår, men som nu skall bli av.
Måste hämta hö innan, men först skall jag äta frukost och avnjuta mitt Skansente som kom på posten igår, av mina omtänksamma vänner som känner till min svaghet för just den sorten.
Ha en jättebra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Vad skönt Liselotte, då kan ni slappna av och njuta av kvällen.
Själv är jag ledig idag och ska njuta av mina barn och pyssla lite. Manda (shettisen) ska fixas i ordning för hon ska flytta i morgon. Det var planerat till i idag, men det körde i hop sig med resesällskap och bil.
Härligt väder har vi här, med fint ljus och snö. Få se om det fungerar med en sparktur.
Ha det gott!
Go morgon
Skönt Liselotte att det verkar ordna sig.
-3 grader och ser ut att bli en fin dag.
Idag är det som vanligt jobbdag men har iaf kopplat upp mig hemifrån, glad att man kan göra det ibland. En lugn kväll inväntar men det väl bra för imorrn kommer 7 ton hö så då gäller det att vara pigg :-)
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Här är några minus, och det har först regnat och nu kommer några snöflingor. Fick skjutsa Sara till skolan då hon somnade om, och när vi tagit ut hästarna så for bussen förbi..
Vägen var såphal efter det underkylda regnet.
Flickorna var ute och red på russen igår, idag blir det jobb på em, och bokföring på fm

God förmiddag! Skönt för dig Liselotte att allt verkar ordna sig.
Har precis haft ett pass elevens val med stickning som tillval, fem av sjuorna sitter kvar och stickar och pratar hästar, ridning och trav. Riktigt mysigt. Slutar vid 15-tiden och sedan blir det stall, gosa med valparna en stund avslutar nog kvällen framför tv:n.
Ha en bra dag!