Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 779 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-01-22

Torsdag morgon, och min dator har hyss för sig. DEn ville inte alls vakna nu, och jag kan förstå om den är sliten..

Passjobb idag igen.
Någon gång under dagen ska jag ta tag i all disk som står på diskbänken. Det ser ut som en bara den här, inte så trevligt.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Pernille-G
0

Godmorgon!

Jag har släppt ut kattorna. Sedan kommer nästa led i morgonritualen: vedhämtning och hästarna. Men först datorn och en kopp kaffe!

Arbete i Lund idag. Föreläsning om naturuppfattningar och diskussionsivriga studenter.

# 0 förstår också om du kan känna dig sliten! Hoppas det blir bra med familjen

karisma
0

Morgon där ute +0,5 och skare, det är bara att sätta på sig spikskorna så att man står på fötterna. Först lite djurvård sedan till den stora staden Norrtälje för att gå på ett möte sedan uträtta lite ärenden Skulle behöva vara lite mer diciplinerad så att jag får allt det  jag bör göra färdigt.

Ha en bra tosdag och lätta på gaspedalen för det kan vara halt

#0 disken springer inte bort det finns papperstalrikar om porslinet tar slutFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Här har vi diskmaskin, fast det gäller att plocka i och ur så klart, annars händer det ingenting. Idag har vi studiedag och vi är ett par stycken som ska gå en utbildning om hur man ska sköta skolans hemsida, få se om jag får lära mig något nytt.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Sitter och väntar på kaffet….Ove är redan upp och ute för fårklipparen kommer idag, kl åtta ska han vara här så jag ska väl försöka masa mig utåt när jag läst tidningen och druckit mitt kaffe. Här har vi 24 st som ska klippas och vi har också en flock som går hos grannen på 20 st som ska klippas.

Ha en bra dag!!

UllisT
0

Go Morron

Idag vaknade man med huvudvärk, ingen skön känsla att vakna till….men det var bara att bita ihop och kliva upp för att åka till jobbet.
Alltså en jobbdag som väntar men faktiskt första kvällen på flera månader som jag inte har ngt inbokat efter jobbet…härlig känsla, måste jag prova fler ggr Skrattande

Snart är Januari slut och då tycker jag att det värsta med denna årstid är över. Även om Feb-Mars kan vara kalla med ett jävulisens väder. Men nu har man ngt att se fram emot.

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

God Förmiddag…..

Disigt och blött ute i dag också. Kjell släppte ut märrarna, så jag slapp i dag…..Börjar jobba om tre kvart, så det är bäst att sticka till stan. Har en del ärenden efter jobbet också, bl.a. att köpa mer diplompapper! 2.00-diplomen är på G!!!!! Har bara några stycken kvar att göra, och typiskt nog så hade jag inte mer papper!!!!!

Ha en bra dag!