Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 688 ggr
Mixie
0

God Morgon 2009-01-20

Nyss framme på jobbet.. Hua jag är verkligen inte van vid att gå upp såhär tidigt men det känns ändå jättebra =)) Hoppas ni alla får en trevlig dag, för det tänkte jag ha.. I eftermiddag ska jag dessutom ut till stallet och rida, hela två hästar =) Det var inte igår!!
Kram

//Mickan

karisma
0

Morgon där ute blötsnö och + grader har vi idag och lite blåst. Det är som gjort för att åka till ridhuset med två, hoppas det inte är halt. Får fika gäster till kvällen så har den här dagen sprungit ifrån mig

Ta hand om er där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

UllisT
0

go morgon

Nu har man hunnit jobba dryga timmen redan. Idag står det jobb på schemat sedan iväg och ta sista sprutan med sonen inför semestern.

Hua vad det ska fixas med sprutor å grejjer innan :-)
Blir nog en snabbis till stallet idag oxå.

Ha en trevlig dag.

garrilina
0

God förmiddag! Nu har jag gjort mitt arbetspass på jobbet för idag, har bara en klass på tisdagar. Blötsnö och nollgradigt ute. Ska göra en storhandling åt mina föräldrar på väg hem och sedan blir det stallet. Veterinären kommer idag för den årliga sprutan på samtliga och den första för de små. Vårt nya varmblod ska också få seig en dos hon är tydligen inte vaccinerad tidigare.

Ha en bra dag!

Tittut
0

# 1 Synd att det är lite långt att åka. Annars skulle jag komma över och hälsa på också!

# 2 Ska ni ut på långsemester?

Själv har jag nyss gått upp för tredje gången idag. Var upp och släppte ut hästar, gick och lade mig, skickade sonen till skolan, gick och lade mig, men nu får det vara slut på sovandet en stund.

Elin är hemma från dagis också.

Sen frulle, bäst att sätta fart!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0

Här är det jättegrått idag och på nollan, blä! Var hemma igår från jobbet för jag hade såå ont i skallen, har haft det i natt med och fortfarande så jag tror att det nog är bihålorna som spökar……har kört med nässprej i natt och nu så jag hoppas det blir bättre. Blir nog hemma idag med.

StuteriSolo
0

Godförmiddag i landet!

-7 och ymnigt snöfall, har kommit ca. 10 cm sedan igår kväll. Är på jobbet, och blir här resten av dagen. Peter har plogat upp en ridbana på ena vallen, så kanske kan man rida ikväll, får se hur sent det blir.

SigneK
0

Go förmiddag! Jag ska inte göra annat idag än att läsa lite till i min psyk. bok….Det som är bra med  livet som studerande tycker jag är att man har mycket ledigt - men så har man ändå aldrig RIKTIGT ledigt, för det finns alltid mer som man borde ha läst….

I kväll blir det bio, vi ska se "Seven Pounds" med Will Smith, har väl inte fått så bra kritik, men den kan ju vara bra ändå, vem vet.

Ha en trevlig dag alla.

karisma
0

# 4 bjuder på fika nästa vecka då vi träffasFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

UllisT
0

#4 Ja vi åker till Thailand nästa fredag så då vill man ha fullt skydd. Inge roligt om man åker på en massa konstigheter, utan kunna njuta av solen och ledigheten.

Förresten, så har din Povel fått en till kompis i hagen i Heby, han är gudomligt söt Skrattande

[Croneld]
0

God morgon! Ja jag var ju inte inne i morse så jag skriver i den här tråden nu, fast det är natti natti alldeles strax.

Mötesdag idag med arbetslagsträff, elevvårdskonferans, handledning samt personalmöte på det. En riktig arbetsdag. Så jag är lite slutkörd i huvudet.

Ha det gott!