Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettbildserier
Läst 1339 ggr
Polenta
0

Lite bilder .. :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara slänga upp några nya bilder på min lilla tant, jag släppte henne i en annan hage en stund och lät henne springa lite :)

Ja vad säger man? Hon har 2.16,7 i rekord, tänk om hon hade det steget på banan! :O:D

Polenta
0

:)

Polenta
0

:)

Polenta
0

Här står vi stilla en stund med .)

Polenta
0

Polleplutt :)

SigneK
0

Hon är jättefin!

Saiop
0

Han är väldigt fin och jag gillar verkligen hennes tecken på huvudet. Varför är hon lindad fram?

Polenta
0

#5 Ja hon är ju de :) Synd att hon inte visar upp den där sidan på banan, men det kommer nog.

#6 Hennes tecken är lite "udda" och fint :P:) Hon har bandage fram för jag har blistrat henne för några dagar sedan och vill hålla det torrt ett tag :)

annn
0

Jag blir så glad när jag ser Polenta. Per, sonen, tävlade henne när Mia ägde henne här i Tingsryd. Jag gillade henne verkligen. Jag har nog lite bilder från den tiden i mina gömmor. Ska försöka leta fram dem.

[Tjiwi]
0

Hon är jättevacker tycker jag!!

[Matildas]
0

Hon är verkligen jätte fiin :) du borde vara mycket stolt Oskyldig

sköter en shettis flicka på cirka 4-5 år .. han nästan likadant tecken. tyvär ingen bild på henne på denna data är inne på skolans haha säg inget till min lärare FörvånadTystSkrattande haha

Polenta
0

#8 Men vad roligt! Jo Maria har jag kontakt med, det vore jätteroligt att se bilder på henne från "förr" .. :)

#10 Ja det är jag med kan jag säga :):P Jaså haha . där ser man

ErikaAndersson
0

Hihi, du får anställa någon som skrämmer henne med en plastpåse så lär hon nog springa så ;) Men mina gör likadant! Jättefin häst förresten!

[Croneld]
0

Jättefint sto och det är härligt att se när de visar upp sig på det där viset!

Ledin
0

jätte fin :)

Polenta
0

#12 Haha ja jag får göra något sådant :P

#13 Jamen visst äre det :)

#14 Tack :)