Hjälp utstälning
vad fin:)
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Hej!
Vilken fin flicka du har:)
Jag kan tyvärr inget om utställningar, men kan du inte ta kontakt med en ryttarförening eller liknande i din närhet? Jag vet att vi brukar ha lite utställningar då och då i Åstorp(Skåne), så det borde gå att prata med arrangörerna kanske?
Bara en tanke, jag är kanske helt ute och cyklar…
Mvh Caroline Palm
-*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*
Hästboden i Sånna
Begagnat och nytt för dig och din häst

Här på sajten finns det en kalender som regelbunder fyller på datum för utställningar både för bara russ och för alla raser.
För att få vara med på en, av Russavelsföreningerna, anordnad russutställning så måste du vara medlem i Svenska Russavelsföreningen. Detta blir du genom din lokalförening närmast dig.
På http://www.gotlandsruss.se/Lokalforeningarna.htm hittar du alla lokalföreningarna och kan då se vilken som ligger närmast dig. På sidan för din lokalklubb kan du läsa om medlemskap.
Försök att se till att din flicka får behålla man och svans (ser ut som hon kliat sig på bilden) då man ej bör ställa ut en häst med synlig exem.
Lycka till!
#2 De utställningarna som anordnas av ryttarföreningarna, är de avelsgrundande?
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Det har varit några PRE utställningar vet jag.. Och någon ardennerutställning, men annars har det nog mest varit hingstutställningar… Tänkte bara att de kanske vet hur man kan ta kontakt med utställninganordnare… Har själv ingen erfarenhet av utställningar, tyvärr.