Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: föl
Läst 1248 ggr
karisma
0

God Morgon 2009-01-15

Morgon där ute, vädret idag +-0 något vitt puder på marken. På dagens schema står  allt det vanliga först sedan försöka hinna åka till staden för kylskåpet gapar tomt Sedan får det bli kontoret till kvällen, så det blir nog en vanlig torsdag igen

Ta hand om er där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Här har det också kommit ett mycket tunt snölager under natten.

Jag skulle helst vilja gå tillbaka till sängen, men måste få lite pass med posten, så det blir till att gäspa en annan dag istället.

Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Här är det ett par minusgrader idag så jag hoppas på en klar dag med lite sol =) Känner mig någorlunda pigg idag när jag gick upp för första gången på hela veckan, ganska skönt. Jag hade gärna legat kvar lite men jag höll ju inte på att avlida som det nästan kännts som man gjort mån-ons. Men nu är det ju snart helg och ingen tid jag måste gå upp till =) Idag blir det jobb till 17, sen lite plugg och därefter upp till stallet för att fixa mat till mina och släppa in de andra tre.

Ha en underbar dag!

[Croneld]
0

God morgon! Jag ska arbeta för att snabbt åka hem vid 13.30, ta in hästarna för hovslagaren kommer, laga middag och sen åka tillbaka till skolans öppet hus. Det blir en lång dag med två vändor till Norrtälje, totalt 10 mil att köra.

Ha det bra!

VeronicaP
0

God morgon.

Vet inte hur kallt det är men det har varit någon minus i allafall det har jag hunnit se på bilen.

Ska snart väcka minsta sonen då han ska till dagis. Jag ska till sjukgymnasten idag med , där vi ska fortsätta med att försöka räta ut mitt ben,  och dra lite i nacken, så jag vet ju att jag kommer att ha ont sen och kommer nog inte att orka göra så mycket mer idag.

Fast jag ska ta mig till tandläkaren i eftermiddag också :-)

garrilina
0

God morgon!  Åter vinter med -8 grader och ett par cm snö. Sitter på jobbet och svär först låg servern nere och när det fungerade efter en halvtimme så upptäckte jag att jag inte kunde lämna den obligatoriska fårräkningen till jsv utan e-legitimation. Har däremot lyckats fylla i den hälsoenkät som alla anställda i hudiksvalls kommun ska fylla i. Konstiga frågor som vanligt.

Ha en bra dag!

UllisT
0

God Morgon, -2 grader och bar backe, lite tråkigt att det inte är snö som iaf lyser upp i mörkret ja ja men vi kan inte få allt.

Igår på dagen så kändes det som en vår dag, skönt i luften och strålande sol. MEn det känns lite tidigt än. Vi ska väl pinas ett tag till med lera och hårda vägar utan snö Skrattande
Nää, dags att fortsätta jobba.

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Oj vad pigga ni är…..

I alla fall är hästarna utsläppta till en morgon med rimfrost och -2, kissens matsäck är utställd i stallet, hundarnas väska är packad och snart min också! Göteborg, nu kommer jag! Fint sällskap har jag i morgon också, travgalan är ju där i morgonkväll, får se om man möter nån kändis på stan…..Kjell mönstrar av i Göteborg på lördag också, får se vem som kommer hem först, han eller jag…..han får säkert inte flyga….för dyrt för rederiet!

Ha det bra, vi hörs på söndag!

[Tjiwi]
0

Middag

Nu snöar det här.igen…grått och trist är det. Ska gå ut och göra stallet nu, sedan lunch och jobba….som vanligt!