Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: allmänt
Läst 880 ggr
StuteriQveiar
0

Resan till Exteriörkurs 2...

Hej!

Hur har ni andra tänkt att ta er till Gotland?

Jag söker plats för 2 personer (om det finns) från i närheten av Stockholm/Uppsala.

/Anna

Torpets
0

Vad sa vi sist på 1kursen.jag tar iallafall ingen bil,jag hoppas kunna lifta med ngn till och från färjan,skulle inte hon från finland ha en stor bil och ta med några av oss?

StuteriQveiar
0

Jo, vi pratade om det. Tänkte att vi kanske kunde ta och försöka spåna ihop något innan vi ska åka… Flört

GranoStall
0

Cissi ska åka med Norrveda och de åker över Stockholm. Tror det finns plats för två till i den bilen, kan ju vara värt att höra med dem.

Erja
0

Hej, jag har ju plats i bilen för dom sex som har bokat i sista kursen. Jag ska åka till Nynäs direkt från Stockholm terminalen. Tycker att ni båda #1 o #2 har bokning =)

StuteriQveiar
0

Kanon Erja! Ska du vidare till Garda (Sindarve) direkt då  vi kommer till Gotland? Jag har bokat in sovplats på Sindarve också Skrattande.

ryttarn
0

Till slut så fick jag till färjebokningen, himla massa skrivande på den hemsidan….

#4 Jag och Mickis åker med dej tänkte vi….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MagganS-B
0

# 6 Inte bara positivt att bo på Gotland minsann……Flört

Torpets
0

Tack Erja,då syns vi på båten.Vi hittar väl varann vid cafeterian.Eller har ni bokat sittplatser.

StuteriQveiar
0

#4 Erja, har du plats för ytterligare 1 person till/från Visby? Det är min mamma som undrar…

Tittut
0

Jag är så avundsjuk på er som skall till Gotland.

Undrar om inte jag behöver en liten uppdatering???….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriQveiar
0

#10 Du får väl hänga på som kunnigt råd vettja OskyldigSkrattande

vasiria
0

jag kommer formodligen oxå åka från nynäs, annars kommer man fram mitt i natten och det har jag ingen lust med, plus att jag har lite annat som jag måste fixa med på ön och då är det ju bra om man har en tima över plus att jag måste ta med min egen bil…

Torpets
0

vilka åker med kl:20 båten från nynähamn?

Norrveda
0

#10 Boka biljett så åker jag via Odensala och plockar upp dig Flört

ryttarn
0

#13 Jag o Mickis åker med fem över åtta båten från nynäs…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

vasiria
0

jag kommer åka från nynäshamn kl 11 och på söndagen tillbaka till oskarshamn, jag tar egen bil. är det någon som kommer ihåg vem det var som skulle köra stora lasset med folk från oskars? jag bokade in mig i den bilen men nu behövar jag ju inte åka med där..

entill
0

Jajja (Camilla Hecht) kör stora lasset från Oskarshamn.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~