Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 649 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-01-08

Torsdag och snart helg igen, skönt!

Mätaren visade på -14 på morgonen och det blev till att spetta sig genom ishinnan på bilen.

Känner mig lite piggare idag, i går morse slocknade jag i fåtöljen i köket på morgonen, men idag ska jag nog försöka få lite gjort.

Ha en bra vinterdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Samma här, var helt slut igår, men nu är det bara att palla sig i väg igen. Ha en bra dag!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon!

Här i Brastad, där jag befinner mig för tillfället har det snöat inatt och det ligger ett vackert vitt täcke över marken Glad 

Hoppas ni alla får en härlig dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

-17 ute, friskt! Hästarna är ute, stallet är rengjort, båda ungarna är iväg och jag ska äta frukost klart och sedan mata alla smådjuren innan det är dags att åka till Luleå och kotknackaren. Sedan blir det jobb till sex, och sedan är den dagen slut.

Chirak-96
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. -10 i Eskilstuna. Känns lagom efter kylan vi hade i början av veckan. Hade problem med att vattnet frös, trots cirkulation och värme. Men nu tror gubbarna att de har löst problemet. Så jag fick lite panik i morse när det droppade ur en av vattenkopparna. Men antagligen har de inte dragit åt den ordentligt efter de löst ispropparna.

I dag kommer tre tjejer och rider/kör. Tror de får glada hästar att ge sig ut med. Ingen har velat rida när det varit så kallt.

VeronicaP
0

God morgon .

Här snöar och blåser det hur kallt det är ute har jag inte ens orkat titta efter.

Ska köra dottern till tandläkarn idag och det gäller väl att köra i tid nu när väglaget är som det är.

Här börjar inte barnen skolan förrens på måndag och det är väl tur det när båda sönerna är lite krassliga .

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GladNågot att tänka på nu när det är så kallt!Glad

![](C:\Documents and Settings\Nogerius\Skrivbord\Annat kul\Glöm inte mössan.jpg)

[Grabbarna-A]
0

Har jobbat ute i kylan idag. -12 i morse men redan efter några timmar var det -3, så jag hade alldeles för mkt kläder på mig Obestämd. Är lite seg i kroppen idag efter ridlektionen i går så hästarna får vila i form idag.

Ha en trevlig kväll Glad

#6 Cool Tungan ute

MagganS-B
0

God Kväll!

Snöstorm!!!!! Tvi!!!!! När jag kom från jobbet vid 3 så kom hästarna galopperande till grinden, dom såg ut som snögubbar, och naturligtvis så kunde inte matte stå emot, utan dom fick komma in…..

I övrigt har det varit en bra dag, började här hemma med -12 och solen höll på att gå upp, det slöt i Visby efter 1,5 mil med -2 och mulet! Ungeför 15 minuters skillnad…..Tandläkarbesöket blev angenämt, inga hål, nästan inget tandsten och billigt blev det, 550,- Jobbet var som vanligt kul, jag tror vi sålt ca. 100 halkskydd att sätta på hälen…..I kväll är det Antikrundan, ett av mina favoritprogram….kan det ha att göra med åldern?????Obestämd

Ha en bra kväll!

karisma
0

Go kväll där ute i mörkret. Traktorn lagad storbal utkört vatten kranen fixad (kalk var boven) så dagen känns ganska bra. Ska avsluta med en snabbis till nortan och handla lite innan häst intag Hoppas det är nogot bra på tv för jag tänker inte stiga upp ur soffan förens det är dax för ssängen

Ha en bra kväll

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~