Det blir succé!!
Fick rapport om att vi har fått massor anmälningar till vår vinterutställning. Häromdagen var vi uppe i 45 st och flera lär ramla in i dag och morgon. Detta tycker vi är jättekul då vi inte har haft utställning på vintertid förut utan detta var ett test och det funkade…..
Nu hoppas vi att det blir jättetrevligt på utställningsdagen och att det inte blir snöstorm så deltagarna inte kan komma….

jag hade tänkt att anmäla, men kan inte öppna anmälningblanketten på hemsidan, finns det något annat sätt att få tag på den möjligen? är den verkligen så stor att den nödvändigtvis måste vara zippad. *lätt irriterad* jag hatar datorer..
Skicka ett mail till mig på kryddgarden@telia.com så mailar jag över anmälningsblankett. Det är nu efter dagens skörd av anmälningar endast 19 platser kvar innan utställningen är full. Och fler lär det väl komma imorgon. Postar ni anmälningarna så att dom når oss senast fredag är det okej, anmälningar inkomna senare tas tyvärr ej med!! Glöm inte betalningen då vi kollar av det den 4/1 och där det saknas betalning annulleras anmälningen.
Amor vincit omnia 
Jag tror det kommer två till russ ston idag………
Endast 6 platser kvar sen är det fullt. Kul om det blir en full utställning så här när det är Vinterutställningspremiär för ÖPS.
Amor vincit omnia 
Ja, jösses…….det är inte dåligt, uj, vad vi ska jobba!!
Javisst Fröken Ringmaster! 
Amor vincit omnia 
åå hade velat åkt på denna utställning med Winnica, men jag får nöja mig med att jag precis landat i varmare breddgrader (thailand).
Lycka till allihop som anmält sig!

Tänkte åka och titta UTAN russ

Hade velat visa Isilon Alassë innan han åker till Norge, men det gick inte att pussla ihop tiden……
Kul med så mycket anmälda
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
När är den o var i lkpg ? kan ju vara kul att åka å kicka på alla :)
Den är den 31 januari och är på Wreta skolans anläggning i ridhuset, ligger i Ljungsbro strax utanför Linköping. Domare är Morgan Johnsson.
Välkomna på vår första vinterutställning!!

Hade viljat åka dit men är i fjällen då

Kul med många anmälda, och kul med en utstälning så här års, även om mina ser ut som hårbollar,
men det är väl naturligt i januari
Ska dit med Wilnius och Cara Mia.