Efterlyser bilder på Gotlandsruss!
Hej! Finns det någon/några i detta avlånga land som kan tänka sig bidra med lite bilder som vi kan använda i artiklar här på gotlandsruss.ifokus?
Självklart kommer det att stå vem som fotograferat och att bilden inte får kopieras.
Söker bilder på russ relaterat till fång, avmaskning, betäckning, vaccinering, fölning, utställning, på bete, brukskörda, ridna, omskötta m.m
Söker med ljus och lykta efter bilder på russhingstar, ju äldre desto bättre, och att du har tagit kortet själv.
Just nu söker jag en bild på Piccolo 167 och Criban Daniel 124, de är svåra att få tag på. Det var ju ett tag sen så att säga..
Maila helst bilden och skriv vad hästen heter och vem som fotat till christina @croneld.eu

#1 Tackar!
Väldigt tydlig och konkret bild, precisvad vi behöver till våra artiklar! Lägger denna i vår bildbank.
Vill någon fler bidra med bilder, så maila helst så blir de lite hemliga tills artiklarna läggs ut. Överaskning alltså!

Jag har en hel massa bilder på russ körda för olika redskap och sånt, får maila dem när jag har tid, typ tisdag….

Tejas Cemona med 5 min gamla Tejas Crispin.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Puttar upp den här!
Tack för de bilder jag har fått på fölningar, hov och annat!
Söker fortafande bild på:
Piccolo 167 och gärna på Marino 213 och Pågen 208
Puttar upp den här!
Jga har skickat några bilder. Hoppas inte din dator kraschar!
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#7 Tackar!
#8 Tack, fast det kom aldrig några bilder i går. Nu på morgonen ligger one.com-servern nere ;) så har inte kollat idag.

En bild från kuskbocken. Tagen med mobiltelefonen av Camilla Hecht. Framför vagnen Fridhems Jonatan.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
DEt finns bilder på hingstarna som du söker på ponnysajten.se du kan ju fråga ryttarn om du får använda dom
Har två russ bilder för tillfället;D En "ansikts bild" som visar russens tjocka pannlugg^och en där det sitter en tjej på barbacka:D Kan de bilderna behövas?:D

Om du fortfarande behäver bilder på brukskörda russ så får du använda mina. Hör av dig i så fall så skickar jag.
# 16 & 17Tackar, jag hör av mig när vi behöver bilder till artiklar. Alltid kul att ha lite att välja på.
Jag skall ha en bild på piccolo i en jättegammal tidning från 60 talet "HÄSTEN" som jag hittat på vinden. Skall leta reda på den när jag åker hem till jul och scanna den till dig. Den tidningen är så gammal så att det står faktiskt ingen fotograf till.
Tackar allihopa!