God Morgon 09-01-02
Morron
Först idag!! Här är det kallt och sol….
Snart blir det mockning, sedan att åka till Viby kyrka i Mantorp för att ta farväl av Kjell Andersson.
Ha en bra dag!
# 0 Då vet vi var våra tankar ska vara idag, till minne av Kjell.
Här har vi det mkt kallt, första natten det var en ishinna på vattenhinkarna i stallet. Nu ska jag äta och frukost och sedan ska jag åka och hämta min hästtransport i Sthlm och reg.besiktiga den, så jag kan köra lagligt.
Ha en bra dag!
All vår tanke och respekt till Kjells familj idag.
Här har vi kallt, -13 i morse, vilket gjorde att hästar och jag fick sovmorgon till 8. Måste ner till byn och lämna böcker och hämta medicin till min gamle far som drabbats av lunginflammation och är jättedålig.
Sedan hoppas jag att det kommer passinlagor med posten, så jag kan fortsätta med passen.
Ha en fin fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Mina tankar är också hos Kjells familj idag,
God morgon ,
Har varit hos sjukgymnasten idag och var uppe alla redan 7 i morse.
Här var det riktigt kallt -12 grader , nu är det jätterhärligt ute sol och -11 grader *S* . Hästarna är så där härligt rimfrostiga och härliga.
Har ju inga hästar på stall men jag kollade vattnet där ändå och det var inte fruset och ändå var dörren öppen , måste säga att det är härligt med cirkulation på vattnet. :-)
Ha en riktigt härlig dag allihopa .

God förmiddag!
Idag är det en lugn dag på schemat, snoret rinner och hostan är ihärdig… Har fixat lite med papper och lagt annons på Zobban åt fam Yttergren. Annars är det nog strax sovdags på soffan! :)
Ha en bra dag!
Morrn!
Hjärtat både stannade till o gjorde dubbelhopp när jag läste din godmorgon hälsning!!!
Inte är det väl den Kjell Andersson…???
Isf går mina varmaste tankar både till hans minne o hans kära familj………..
#5 Tyvärr är det så. Kjell avled hastigt innan jul. Mycket sorgligt.
# 6 Tack för info!
Kära nån då så sorgligt o vilken förtvivlan det måste vara för familjen.
Om du får tillfälle så ge dem varsin kram ifrån mej o säg att jag tänker på dem, särskilt till Maria!

Våra tankar går till Kjells familj. En riktig eldsjäl och russfantast har lämnat oss.
Familjen Ekeberg

Nej vad sorgligt! Mina varmaste tankar går till Kjells familj.
Kristina

Va sorgligt! Våra tankar går oxå till Kjells familj
Familjen Rydberg

Våra tankar går till Kjells familj.
/Alla på Norrveda