God Morgon 2009!
Så var det ett nytt år. Startade det med att stå i stallet och lugna tre oroliga russ, som har svårt att se tjusningen med raketskjutning. Jag blir också mer och mer skeptisk till raketerna. Speciellt med tanke på både tama och vilda djur.
God Fortsättning på det nya året önskar jag alla "skrivarkompisar"!
En god fortsättning på det nya året!
God förmiddag och god fortsättning…….ja så gott var det inte här i går, tyvärr. Vi fick avsluta årets sista dag med att ta bort en häst här på gården. Vår inhyrda nordis Filip hittade vi liggandes i hagen vid två i går em och jag sa direkt att han håller på att dö. Fick tag i vet som kom efter en timme ca, då hade han rest sig och slagit omkull tre ggr. Föll handlöst ner i backen-riktigt otäckt. Vi fick i alla fall upp och in honom efter att vet gett honom lite med. Inne i sin box slog han omkull igen, efter ett tag såg han ngt bättre ut och vet åkte på en kalvning för att komma tillbaka efter den. Han blev sämre och sämre, fick "anfall" med skakningar, kramper och så vacklade han och bara föll rakt ner. Varje ggn så slog han sig och det gjorde ont att titta på. Vid sju var hon tillbaks och han fick avsluta sitt liv. Det var hemskt att se på och inget kunna göra för honom, så när han fick gå bort var det en lättnad.
# 2 Läbbigt!
God fortsättnig annars till alla på GIF!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

# Inget roligt avslut på 2008.
God fortsättning på det nya året!

#2 Usch vad jobbigt :(
God fortsättning!