Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1188 ggr
Gottis
0

E: Hercules 375

Hejan!

Jag efterlyser Hercules avkommer, var dom finns nu och vad dom gjort i sina liv.

[cancan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade ett russto innan e Hercules 375 u Doris 3281 Isabell med stjärn född 2002. tyvärr fick vi ta bort henne i januari 2005 pga en hjärntumör… Men det var en väldigt trevlig häst!

rebeccajansson
0

Vi har köpt ett Russto e. Hercules. Bruna heter hon. Har tyvärr inget foto på henne. Gå gärna in på vår hemsida

http://www.freewebs.com/teamuppgarde/avelsston.htm

Musse-Pigg
0

inga mer ?

mallan-nog
0

Lite OT, #1 hur visste ni att hon hade en hjärntumör??? Nyfiken…

[cancan]
0

Det togs en massa prover på henne.. Så det var vad som kom fram på provresultaten..

Tyvärr kommer jag inte ihåg exakt vad som stod och vilka prover som togs..

Kan ju säga att det inte var något jag direkt la på minnet…

mallan-nog
0

#5. Men varför tog ni proverna? Hur märkte ni att det var något fel? Vi hade  en häst som vi misstänker hade hjärntumör lr liknande, de e därför jag e lite nyfiken på just symptomen..

[cancan]
0

Hon blev agressiv.. Från att ha varit hur kelen som helst vände det på bara någon vecka… hon blev elak mot de andra hästarna och mot oss.. Och den sista veckan var de så illa att vi inte ens kunde ta ut henne i hagen för hon bara attackerade oss när vi kom in i boxen..

Så därav att vi tog proverna eftersom hon ändrade sig såpass mycket i sitt beteende på så kort tid…

NatthaBlom
0

Jag har haft Haspen f.89 e. Herkules u. Stina

Han var en underbar ponny med en riktig vän.
Jag tävlade med han i trav där slutade han med rekordet 2.07,6
Vi deltog även i en del monte lopp vilket han alltid skötte sig bra i.

Vi tävlade en hel del i hppning men endast på klubbtävlingar på 80cm han var en riktig allround ponny, dom som hade honom innan mig berättade att han har dragit bröllopps vagn o tungt var det men han ville inte ge sig :P

Jag sålde honom vidare till en familj utanför Leksand för ett par år sedan, där jag har fått höra av alla som varit dit att han har det kanon bra, dom använder honom till lite allt möjligt.

NatthaBlom
0

Haspen

NatthaBlom
0

Haspen