God morgon 2008-12-23
Idag är jag trött som bara den. Får se om det blir bättre om en stund.
Dagen före julafton innebär traditionell uppesittarkväll med skinkmacka med kamraterna. Det har vi gjort i 10-12 år och är en trevlig tradition.
Måste nog försöka både städa, göra pass och hämta hö idag, förutom att skinkan ska in i ugnen, och bröd bakas. Låter som en lagom splittrad dag…
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Ja, idag är det dan före dopparedan :) Vi har det lugnt på jobbet idag, det är ganska lite barn så då kan jag flexa lite. Skönt å inte behöva stressa till en exakt tid. Fick ett jätteskoj telefonsamtal igår em, jag blev nämligen erbjuden en tjänst som jag sökt och jag tackade ja. Så nu ska jag tillbaka till min gamla arbetsplats å det ska bli helt underbart 
Ha en bra dag och hoppas ni hinner med de sista julbestyren utan för mkt stress.
Nu ska jag åka å släppa ut pållarna!

God morgon där ute har försovit mig idag, men vad gör det för ute är det storm och kolsvart. Men det är lite konstigt att vakna och titta ut för det lyser i ett av grannhusen och det är många månader sedan någon var där. Ska till staden (norrtälje) och handla det sista sedan hem och röja För i morgon kommer några kompisar på lunch sedan blir det en lugn kväll med x-et
Håll i hatten och kör försiktigt idag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Go morgon. Ingen trafik alls till jobbet idag. Alla andra är väl lediga här i Sthlm :-)
Idag blir det arbete sedan hem och rulla köttbullar mm
Stressa inte i julruschen, stanna upp och hinn njuta!
God Jul till er alla
I natt har det varit en rejäl vind och vi har ett tunnt tunt lager med snö. Lite julkänsla faller på. Idag ska jag in till Norrtälje så barnen får handla några julklappar till kusinerna, sen blir det skinkfixande och köttbullsrullande till kvällen.
Ta det lugnt idag!
Morron
Kallare och klart väder men ingen snö………
Jobbar i kväll-som vanligt-till åtta men det är nog inte så mycket att göra så kanske kan jag gå lite tidigare. Annars är jag klar med det som ska göras, vi åt julmat ihop i lördags Ove och jag då vi särar på oss på julafton, han åker till sina föräldrar och jag till mina på lunch, sedan ses vi hemma vid 3-4 tiden igen och har hela kvällen tillsammans med mys.

God förmiddag! Min förkylning är litet bättre idag så jag är riktigt munter.
Här blåser det, igår blåste presenningen som jag har över den öppnade storbalen bort och är puts väck. Det blir till att ta en tripp till Clas Ohlson och köpa en ny. Hur kan en presenning bara försvinna?
Vad husliga alla är… i det här huset sköter Mamma Scan köttbullsrullningen.

God morgon.
SOLEN lyser från en klarblå himmel, några minus åh vad skönt. Måste köra några intervaller med snabeldraken idag, mer sand inne än på gården,
I morgon kommer min mamma, mina barn och barnbarn.
God morgon!
I sundsvall skiner solen på snöiga träd, -4grader är det ute. Jag opererade bort gallblåsan i torsdags så jag kan inte göra så mkt annars brukar jag hjälpa mamma med maten och baka kakorna. Så jag får väl fördriva dagen framför datorn och TVn.