Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 777 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-12-18

Det närmar sig den 24:e. Var faktiskt och köpte några julklappar igår, men längre än så har jag inte kommit. Det får bli senare.

Idag är det julavslutning i skolan på kvällen, sedan väntar ett skönt jullov för barnen.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Pernille-G
0

Godmorgon!

Idag är det uppsatsexamination om klimatförändringar på fm och sedan jullunch hela eftermiddagen. Skall bli skönt med jullov snart och mera tid med hästarna.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är plusgrader och det droppar överallt av snön som tinar. Men en vit jul får vi, för innan snön försvinner får det nog bli varmare…

Mysli fick gå ut som dadda åt unghästarna, och jag köpte ett nytt elaggregat så nu är det så mycket ström på bandet att de får en smäll om de står en bit ifrån. Alla var då kvar i hagen hela dagen, så jag hoppas det går bättre nu!

Idag ska jag iväg till Boden först, och sedan jobb,så det blir en heldag hemifrån igen.

Peter kommer hem under em-kvällen, skönt!

MagganS-B
0

God Morgon från norr till söder…..

Oj, såg inte att klockan var såååå mycket. Jag har i alla fall fodrat och tagit in tidningen…….sen får vi se!

Ha en bra dag trots mildväder och blöta i stora delar av landet!

[Tjiwi]
0

Morron

Vet ni….idag är det faktiskt SOL här. Har nästan glömt att det kan vara ljust ute efter allt grått som varit. Denna dag blir som alla andra här, stall och djur nu och sedan jobb, skönt att snart vara lite ledig.

Tittut
0

Det var sol här en timme, men sedan försvann den…igen.

Charlotte-J
0

Skriver sällan här inne men jag fick precis ett så tragiskt besked. En av mina allra bästa vänner tillika Russprofil dog hastigt i tisdags. Jag finner inga ord och sorgen är avgrundsdjup. Han hade så mycket kunskap om russen och dess stammar. Tänker på hans fru och döttrar i denna svåra stund!! Kjell, du är saknad av många!!

Amor vincit omnia Kyss

[Tjiwi]
0

#6 Nåddes av detta sorgliga besked nyss och jag tänker på Gunilla, Maria och Ann-Louise i denna stund.

Kjell, jag kommer sakna dina goa kramar!

Tittut
0

# 6 0ch 7 Håller med om att det känns som att en synnerligen god själ och människa lämnat jordelivet. Vi kommer att sakna Kjell i många sammanhang.

entill
0

Sorgligt! Han var nog den mest positiva och vänliga människa jag mött. Tänker på hans familj i denna stund.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

[Croneld]
0

Vad sorligt, blev så ledsen när jag läste detta. En så vänlig och genuint glad person som det alltid var så trevligt att träffa. Tänker också på hans nära och kära.