God Morgon 08-12-10
Så var man då sjömansänka igen……har redan varit en sväng till färjeterminalen i Visby. Blött och jäkligt, regnar som bara den. Hästarna får stå inne i dag, dom tycker nog att det är skönt att slippa blötan! Nu är det dags för dusch och jobb!
Ha det bra i dag!
God morgon!
Här är det mysig onsdagsmorgon och det börjar närma sig mot jul med stormsteg. Har ni handlat några julklappar ännu? Inga här. ännu..
Ha det gott!
Godmorgon!
Varit uppe sen 05.30 och här är det -20 usch så kallt! Alla hästarna fick täcken idag.Jobbar natt så jag börjar inte förrän nio i kväll,blir lite städning idag och ta promenad med hundarna,sen stallet ikväll igen och så iväg till jobbet :)
Har faktiskt köpt två julklappar :) Brukar annars vara ute i sista minuten med det..
Ha en bra dag alla!

Håller med #1, idag var det riktigt skönt väder att släppa ut hästarna i, om än kolsvart. Jag prisar verkligen den stora lampan på baksidan av nya stallet, så att jag har lite ljus när jag lägger ut höet. Det ska tydligen komma regn till kvällen igen
och nu är man verkligen less på fukten och leran. Hellre snökaos och kallt!
Har redan hunnit med att köpa en julklapp till sonen, annars brukar jag inte börja förrän typ 23:e. Har dock några kvar att köpa än.
Här har det gått från att det ramlat ner stora, vita flingor, till uselt regn, igen!
Hovslagarinnan har varit här och betat av skocken, så de är julfina.
Bäst att sätta fingrarna i någon lämplig pappershög.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Go kväll!
Jaha, då är man hemma igen efter en dag på Ullared! Gick upp halv fyra i morse…var hos Maria i Mantorp halv fem, för att sedan åka förbi Sommen och hämta Malin, sen raka spåret till Ullared. Skulle inte handla så mycket hade jag tänkt då jag nyss var där….men det är konstigt hörrni…det blev fullt i bilen hem ändå!
Känner mig lite småtrött nu så det blir att nanna så fort hästarna fårr sitt sista mål mat.
Tog in pållarna lite tidigare idag och dom såg ut som två dränkta katter. Snöblandat regn hela em, tur man jobbat inne hela dan idag…
Julklappen med stort J till oss alla här hemma är redan inhandlad så det blir nog inga fler klappar, kanske nåt litet.
# 6 Nu blir jag ju nyfiken! Har du köpt en ny häst eller bil eller nåt?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#7 Nån mer häst får jag inte köpa förens vi har flyttat till nått större
och hm bilen borde vi bytt för länge sen
. Vi har "bara" beställt ett nytt släp…
Vi blev erbjudna nästan samma summa i inbyte som vi gav för det -01, så vi kunde bara inte låta bli
.