God morgon 2008-12-09
Tisdag morgon, och det småregnar igen. Ska iväg och chipa ett halvblodsföl på förmiddagen, sedan hem och jobba som vanligt. Barnen ska till varsin kompis efter skola och dagis så det blir lugnt på em.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Nu ska jag snart åka upp till stallet för å släppa ut pållarna och ge dem mat. Jag antar att vädret blir grått grått och grått idag, som det har varit de senaste veckorna. Det börjar bli segt att gå upp på morgonen nu och egentligen är det nog inte för att jag är så trött utan för att jag vill va ledig. Längtar efter julledigheten nu och det är ju inte så långt kvar.
Ikväll blir det julbord med jobbet, hoppas det blir gott :)

Morgon där ute har samma väder som Tittut så det blir att vada i lera. (inget ovanligt) Idag ska jag åka och hämta Glitters uppfödare i Stockholm som varit i England sen ska jag köra henne till Arlanda för flyg hem till Umeå Så vi har dagen på oss det är första gången vi träffas så det finns mycket att hinna med. Ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Lång dag blir det för mig med möten hela eftermiddagen samt julkonsert direkt på det.
Ha en bra pepparkaksdag! Ät minst en och bli snäll!
(Det är nämligen pepparkaksdagen idag)
God Morgon!
Tror nog att solen tänker besöka Gotland i dag…..och tänk, jag är ledig! Skönt! Skall passa på att få lite frisk luft + baka saffransbullar!
Ha det gott därute!

God morgon . Efter ha åkt båten Cinderella lör- sön så börja jag nu återhämta mig kroppsligt efter att åkt buss så långt och dålig sömn.
Ska snart till sjukgymnasten och hoppas att de kan fixa till lite i min ömma kropp och att de kan sätta ihop något bra program så jag kan börja jobba med och som förhoppningsvis hjälper :-)