Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 669 ggr
karisma
0

God morgon 2008-12-07

Mogon där ute glädjande idag ingen nederbörd för tillfället, Tråkigt för idag återträffen på valpkursen blev inställd pga för få kunde komma. Så det blir hemma jobb om det blir inne eller ute får jag snart se hur blött det är i backen Hoppas ni får en trevlig 2:a advent

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Hagelberg
0

God morgon! Här är det uppehåll och det tror jag det ska vara för resten av dagen. Nu har jag fått bilder på min lilla hingstungen som jag sålde till Åmotsbruk. Så roligt att se honom pigg och glad med sin nya kompis Carneol (Pernilla J:s uppfödding) Han har tagit resan bra och hans nya ägare tar väl hand om honom. Så jag önskar dem lycka till och så kanske jag ser honom på banan om ett par år Glad

Nu är det frukost men ha en trevlig andra advant allihop!

[Croneld]
0

God morgon!

Sovmorgon idag, härligt! Det är så skönt att vakna utan att någon väckarklocka ringer. Idag blir det en tripp till Stockholm för att hälsa på lite släkt. Ha det bra!

[Tjiwi]
0

God morgon

Känner mig lite seg idag, fick gå upp mitt i natten och åka in till Linköping för att hämta hem gubben som var på julfest med sitt jobb, ja så är det att bo på landet! Just nu är det uppehåll men jösses vad det vräkte ner i natt….

Ska få besök av två tjejer snart som av olika anledningar har blivit med russ ston, är egentligen inga "russ" människor. De ska titta på mina hästar och då främst Njord. Sedan ska jag åka till ridhuset och köra honom.

Tittut
0

Morrn! Tillbaka i Sverige efter ett par dagar i Småland och Östergötland. Barnkalas och glöggträff idag, blir säkert trevligt!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Här har varit sol och det ser i alla fall ut som om det inte tänker regna…..Tänker ta en runda och titta på lite julmarknader och kanske Lars Jonssons fina fågeltavlor, men det är långt till Vamlingbo…..

Ha en bra dag

garrilina
0

God förmiddag! Sovmorgon även här, behövdes för jag har sovit oroligt i natt. Uppehåll just nu men det är grått, temperaturen håller sig kring nollan. De två äldsta fölungarna har gått utan sina mammor nu dygnet runt i ett par dar och de är helt lugnt från båda håll, skönt. Nu väntar det vanliga pysslet i stallet, borde även hinna göra ordning hö inför i morgon kväll, då jag jobbar sent.

Ha en bra andra advent!

Mixie
0

God dag =)
Strax bär det av till stallet! Måste bara på något vis klura ut hur allt jag har där ska kunna få plats på den lilla plats jag har här =S Den tåls att tänka på.

//Mickan