Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 657 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-12-05

Sirap i kablarna idag också, har fått starta om i hopp om att det skulle bli bättre, och det kanske det blev.

Ska skicka Marimba med Pernilla J idag, för vidare transport till Norge. Därefter blir det till att hoppa på tåget och åka till Linköping där en fredag med god mat i  trevliga vänners lag väntar. I morgon är det möte på Jordbruksverket.

Ha en bra fredag och lördag, så hörs vi på söndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det runt noll idag igen, men jag tror det har slutat regna. Väglaget igår var äventyrligt kan vi säga.

Peter kom hem vid tre inatt och jag ska iväg och jobba hela dagen idag också.

Nu ska jag gå och tända i spisen, det eldades aldrig igår kväll så det är svalt i köket.

[Croneld]
0

God morgon! Här är det också svinhalt, jag höll på att köra av vägen i onsdags. Sista arbetsdagen för veckan idag och det ska bli skönt med helg igen.

Ha det bra!

MagganS-B
0

God Morgon! Här är det också runt nollan och som vanligt blåser det…..Fick 12 kubik ved i gårkväll så dagen är räddad……vedstapling! I kväll har vi julmarknad här i socknen, så då blir det lite försäljning av allehanda hopkok jag fixat med!

Ha en bra dag!

garrilina
0

God Morgon! Precis landat på jobbet, blev liten fördröjning idag. Min lilla bil hade nämligen frysit ihop gårdagens blötsnö och nattens kyla gjorde att däcken inte rullade idag, så det blev skjuts av sambon, skönt i och för sig för det var rätt halt. Nu väntar lektioner innan det är helg.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron, igår kväll när jag åkte hem var det isigt och kallt, idag regn-snopet!!

Mörkt ute hela dagarna, tråkigt!!

#0 Tittut-kan du inte hälsa på här när du kommer till "byn"………..skulle vara trevligt!!

monte-alskare
0

god morron! Sitter här hemma och e lite hängig sen chocken igår när jag fick en höjdhoppningsribba på läppen när en annan rev!;'( Har ont! kan inte äta ngt, kan typ bara dricka soppa med sugrör;P ska antagligen köra anton lite sen vid lunchtid och hoppas på att han snart får upp kondisen och styrkan så vi kan starta ett par starter nästa år! Vädret e väl sådär här i stlm, sen får vi se om jag orkar titta på idol ikväll! RÖSTA järnet på kevin! 

ha en bra dag och sitt inte och häng som jag!

Mixie
0

God Morgon =) Sovmorgon idag men precis som vanligt är man lika trött ändå!! Idag ska jag jobba sen blir det nog en lugn hemmakväll tror jag.. Väntar spännande samtal från gotland senare också :D

//Mickan

Tittut
0

# 5 Jag har ingen bil och ska åt andra hållet. annars hade jag gärna gjort det!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0

#8Ok, synd…..det hade varit trevligt annars!! Skrattande

monte-alskare
0

7# samtal från gotland? jaha vad e det för ngt samtal om man får fråga *nyfiken*

wilson
0

#10 Från syster yster som lånat hennes häst ;)

Idag har det vart en seeeg dag hittills…

Ska rumpa mig upp till stallet och köra busen och sen blir det tacokväll med Idol. Johanna kommer förbi, henne har vi inte sett på typ en månad så det ska bli nice! ha fortsatt trevlig afton!

karisma
0

God kväll där ute idag har det varit full rulle sedan tidigt  Har hämtat hem halm och havre, sedan har två löstdrifter fått nya hösilagebalar Jag är mäkta förvånad över att behöva snökjedjor för att ta mig fram med traktorn i lera. Går kall om fötterna hela dagen då jag använder gummistövlar (fryser alltid i stövlar) så till slut fick jag en jävla huvudvärk Hoppas den släpper snart för jag är bjuden på middag nyfångad abborrre smasken Ha det bra ikvll

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Mixie
0

#10 Som Malin säger i #11
Skönt att resan gick bra! :)

//Mickan