Clinic 3-årstest
Finns det något intresse för det. Vore trevligt om fler visade sina russ och det brukar vara bra insperation med en clinic och liknande.
Man kanske skulle kunna ha en russträff samtidigt.
Jättebra idé. Vi har spånat om något sådant här i Mälar russ område, men det behövs på många olika platser, så att det inte blir så långt att åka.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Det tycker jag låter som en bra idé! Vi kan väl planera mer på nästa russträff? :)
Ska vi försöka få till en i februari?

Tycker detta låter mycket intressant. Nu har vi inga egna treåringar 2009, men 2010 har vi två stycken. Vore väldigt kul att göra ett treåstest med dom, men för att nå dit krävs kunskap och inspiration, där är en klinic ideealisk…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jag skulle önska mig en artikel i Gotlandsrusset! Intervju med någon som medverkat i år och har lyckats bra, t ex Njords ägare. Hur förbereder man sig för att lyckas?

Putt

Låter jätteintressant. Vi har en hingst som blir 3 år nästa år och som vi ska visa så det skulle vara väldigt tacksamt med tips och inspiration hur vi ska träna å så.
#6 Gör det i en artikel i Gotlandsrusset! Jag tycker gott vi kan trycka lite på att få fram fler i de sammanhangen.

Jag tycker det låter som en bra idé med en ny russträff i februari. Vi skulle kunna vara hos oss om ni vill. Vi kunde kombinera russpratet med lite skogskörning med russ om ni skulle tycka det var kul.

#9 Ja det tycker jag låter som en utmärkt idé :)
Ska vi bestämma datum med? Lika bra kanske så man inte bokar upp annat…

Vad sägs om lörd 7 feb eller 21 feb?
Jag kan vilket som, inget bokat i februari än.