Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 595 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 08-12-02

Endast tomten är vaken…..

Nej, det är bara jag som väntar på fam. Zetterqvist som skall komma med båten…….

Har tillbringat kvällen, först vid TV:n, sedan vid en envis dator som inte tyckte att jag skulle använda Word, efter en del vackra ord (!) och en del tur (kanske), så funkar allt som det skall igen. Så det kan bli för att man vill göra etiketter till senapsburkar!

I dag, efter att jag föhoppningsvis sovit en stund, blir det väl russ och sightseeing för hela slanten!

Hoppas alla får en bra dag!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon till en ny dag Här i Roslagen fortsätter det att töa snart ingen snö kvar, bara gegga . Få se vad det blir till att göra idag för det finns hur mycket som helst, men det går ju att skjuta upp det till en annnan dag Det skulle vara skönt att ligga på soffan med en bok och äta praliner, önska kan man ju alltid göra Ha det gott där ute och gör något trevligt

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

God morgon!

Mörkt, mörkt, mörkt.

Är det konstigt att det tar fram till 9 innan man känner sig någorlunda pigg?

Idag blir det lite hemma- och bortaarbete, får se vad som hinns med.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Nu ska jag flytta bilen så maken kommer ut med sin, sen ska barnen upp, titta på adventskalendern sen bär det av till plikterna igen.

Ha en bra dag!

garrilina
0

God morgon! Mörkt är det även i Hälsingland, såå…seegt.. att komma upp på morgonen. Jobbar ett kort pass i dag sedan bär det av hem. Hovslagare i kväll.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go förmiddag…..segt även här. Det är ju aldrig ljust, är trött mest hela tiden tycker jag.Regn nu, Wilda och Njord gick precis förbi köksfönstret och de såg ut som dränkta råttor….blir inget köra idag, tappar lusten när det är så här. Men jag får nog ta sats och masa mig ner för mockning snart i alla fall, ha en bra dag trots blä väder…

Vi vill ha det som på bilden ju, eller hur??

PernillaJ
0

God förmiddag! Jag har äntligen tagit mig samman och bytt till vinterdäck på hästtransporten idag, inför helgen då jag ska ut på äventyr. Såg på www.yr.no att de spår kraftigt snöfall på söndag - hoppas de har fel. Yr har lovat 14 mm nederbörd under det här dygnet och det kan nog stämma, snö faller från himlen just nu. Plus en halv grad och grått. Jag saknar solen…

MagganS-B
0

Oj, alla verkar känna sig som jag i dag……kom just på att dom här mörka, plaskiga dagarna fram till efter nyår (om vi inte får snö förståss!) så finns det ingen dager, gryningen övergår till skymning innan man vet ordet av!

StuteriSolo
0

Gokväll i landet!

Här snöar det litet lätt, och det har varit rut tio minus hela dagen. har jobbat heldag igen, och ska nu förbereda middag innan jag hämtar Sara på ridningen, jag fick avstå då jag var hemma halv sju.