Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 1029 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-12-01

December igen, vad sägs om det?

Min sista vecka som enbart frilans på en bra stund. På måndag börjar allvaret.

Idag ska jag åka till Karisma och chipa föl och annat. Blir trevligt!

Ha en bra måndag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

annelie-huskvarna
0

Godmorgon Glad

Det känns bra med december, nu e det bara snön som saknas…

Idag är jag ledig, vilket är jätteskönt. Jag och Manina skulle ju åkt och tränat idag men det blev inställt. Så nu ska jag passa på att städa, plugga, träna och fixa lite småsaker istället.

Hoppas alla får en bra start på denna veckan!

karisma
0

God morgon där ute i mörkret vart tog all snö vägen Roslagen har idag mulet och -1 så det kan  nog vara halt Halva gänget får stå inne på förmiddagen och invänta Liselotte På eftermiddagen blir det kontoret som behöver röjas på papper Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Hejsan! Nu är det dags för en ny arbetsvecka och jag ska till grabbarna i eftermiddag och titta till dem. Mest leriga kommer de att vara kan jag tro.

Ha det gott!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är allt vitt, det kom minst 20 cm snö igår, det var litet fler barn på julmarknaden igår, men man hann bli helt genomblöt innan vi gav upp och åkte hem. Snön var ganska blöt, och i stan regnade det ett tag. Det är bara 1,5 mil bort, men ändå sån skillnad!

Idag ska jag jobba hela dagen, så det är bäst att sätta fart!

MagganS-B
0

God Morgon!

Tänk om en endaste liten snöflinga, eller i varje fall lite frost, kunde leta sig hit……

Jobb, jobb! I natt kommer skåningar för att hämta fölisarna…..

Ha en bra dag!

ryttarn
0

Godmorgon,

Har sparkat ut sonen till skolbussen, tjejerna ligger kvar i sina sängar, knallförkylda.

Ska ut och fodra nu i mörkret, längtar efter snö och åtminstone lite kyla. Nu är hagarna lera igen efter en vecka där dom varit "frystorkade".

Kom ihåg, idag är första dagen på resten av ditt liv…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

VeronicaP
0

God morgon , är lite seg efter en helg i danmark/Tyskland , men det var trevligt och vi hade det skönt.

Idag ska jag ta det lite lugnt och låta min stackars kropp återhämta sig efter helgens alla promenader.

[Tjiwi]
0

Morron

Ingen snö här heller, bara grått och trist. Idag blir det inget särskilt gjort mer än jobb förstås.

#0 Hälsa lilla tant lila från mig…..Flört

[Grabbarna-A]
0

Jag har redan varit och jobbat några timmar. Sen åkte jag faktiskt förbi en frisörsalong och klippte mig, jätteskönt, har nog inte varit hos en frisör sen…ja jag kommer faktiskt inte ens en gång ihåg när det var sist Skäms.

Ingen snö i sikte här heller men det är relativt torrt iallafall.

Ha en bra dag