God morgon 2008-11-27
Idag är det töväder så jag hoppas jag slipper skotta snö..jag har träningsvärk i hela kroppen efter dessa dagara med många timmars skottning.
Idag ska jag på skolbio med klassen.
Ha det bra!
Det är ju så att man kan börja gråta! 5 plusgrader och all snö på väg att töa bort.
Pontus var strålande glad i går kväll när jag kom hem, och han fick visa sin fina borg han hade gjort. 1,20 hög och 2 m i diameter, så fin! Nu ligger den som en slaskhög mitt på gräsmattan.
Stallet mockat och klart. Ska snart fara till Uppsala på kurs. Karisma ringde nyss och meddelade sen ankomst. Hon kom inte ut på vägen för det låg en lastbil i vägen. Snöns baksida….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet, här är det då inga plusgrader!
6-7 minus tror jag vi har. Det sprakar en munter brasa i köksspisen, barnen har tagit sig iväg till skolan och Peter ligger och sover, han kom hem inatt.
Har just gjort bort månadens räkningshög *pust* och ska nu gå och ta mig frukost.
Hästarna ser sura ut, deras bal är nog slut(ides inte gå ner igår kväll och se efter) Peter får ge dem en ny när han stigit upp.
Godmorgon i norr och söder!
Här slaskar det, mer vatten än snö…..trist! Även om snön ställer till lite oreda i trafiken så är det dock bättre än en massa vatten! Nu skall Maggan kravla sig iväg till jobbet…..känns inte som om jag är frisk precis, men kan inte stanna hemma längre…..
Ha en bra dag alla!

God morgon!
Ledig idag =) Ska åka iväg till väsby centrum och shoppa lite… Sen förbi stallet och kolla att allt är lugnt där!!
Ha en trevlig dag!
//Mickan
Morron
Här är det grått och all snö är borta, bara blött och stallplanen är helt istäckt, höll på att dratta på ändan i morse…..blää!!
Hade tänkt köra Njord idag men det är isgata på vägarna ännu så det får vänta tills i morgon. På söndag ska jag ta med honom till ridhuset då vår inomhusträning sätter igång. Ska bli kul att se vad han tycker om det.

Här ligger fortfaranade snön trots tögrader, men den kommer försvinna inom kort då de ska vara plusgrader hela veckan
Har precis skickat in mitt PM och väntar för tillfället på veterinären som ska komma och kastrera Flashlight. Sen bär det av till Stockholm och föreläsning på universitetet.
//Olivia