Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 551 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-11-26

7 minusgrader, ser ut att kunna bli en kanondag!

Karisma och jag ska på avelskurs på SLU, så det blir att sitta inne hela dagen. Ska försöka jobba en liten stund nu innan knotten vaknar.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Plusgrader, regn och allmänt otrevligt…….

Kurerade mig i gårkväll med hett té med rom och råsocker, inte hjälpte det mot hostan inte…..

Ha en bra dag alla!

[Croneld]
0

Dags att åka till jobbet, idag var det lite kallare ute och snövallarna är hårda så kör försiktigt!

Ha det gott alla och krya på dig Maggan!

Mvh Christina

SLennartsson
0

God Morgon på er. :)

Jag sitter i skolan, borde plugga lite. Men känner mig allt för trött.
När jag kommer hem ska jag köra Morian en liten sväng. Det är så hårt i marken, så blir bara en lite skrittrunda.

Ha det så bra!

VeronicaP
0

God morgon eller nåt , gick och la mig med huvudvärk och vaknade med huvudvärk , det är så roligt så .

Här stormar det och regnar , rent ut sagt ett riktigt skitväder.

Måste få putstat alla fönstrerna invändigt idag då vi inte är hemma till helgen , så allt måste vara färdigt innan vi åker på fredag.

GranoStall
0

God morgon!

Här är det minusgrader och snöar. Har precis kommit in efter att jag och Cissi kört fyra hästar och morgonfodrat. Nu blir det till att skriva pm om konkurrensrätten i EU hela dagen.

Mvh Olivia

[Tjiwi]
0

Morron, här är det grått idag och termometern närmar sig nollan, fyy!! Det kan väl få vara snö och kallt nu. Men de har lovat plusväder nu igen…..Obestämd

#0 Har du knott hos dig???Flört

stally
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Här är det nästan 5-. Måste säga, SÅ HÄRLIGT MED ALL SNÖ!

Bävar för att det skall försvinna:( På Ön här har det nog aldrig varit så m.k.t. snö. Hästarna är rena och blanka och har jättekul i snön!

Skickar en bild på vårt hus.

stally
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 6 Stackare, hoppas huvudvärken går över!

GAJarhult
0

I väst har vi det grått och regn och ca 5 plusgrader. Igår kväll när jag la mig var här 8 minus…. Mycket halkigt på vägarna, hörde på radion att skolskjutsarna var inställda på morgonen idag ppga blankis.

Ska nu till mor och hjälpa henne att göra advent och sen tänkte jag mig till Ullared, men där är nog kaos idag när alla fått lön och det ska julhandlas….

[Russ-park]
0

1#

Maggan får komma i håg, att äta lite honnig varje dag - då bliver där icke så mycket förkyll och hosta rundt i året.

Ha det gott Maggan och alla i österled / bj

Kristina-
0

#7  Ser trevligt ut, och vovvarna fick vara med på bild också !

MagganS-B
0

# Jag äter ju honung, fast inte varje dag, och ingen Dunderhonung, det kanske är felet…..Obestämd

wilson
0

Krya på dig Maggan! kevvan är lite piggare och det är skönt!

Idag är det närmare nollstrecket här och det snöar som attans emellanåt… Vi håller oss inomhus här på hotellet och ska väl hjälpa Mattias lite med kanalsökningar under eftermiddagen… Nu väntar först lunch…

Ha det gott!