Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 617 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-11-21

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute  -5 och lite grått, det är så skönt att slippa vada i lera. kaffet är intaget och och brasan sprakar så nu är det dax för hästarna Ha en bra helg och kör försiktigt glöm inte att byta till vinterdäck

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Sista dagen på veckan, denna helg består av vinterparty, dottern ska ha övernattningsfest idag och sonen ska på kalas i morgon. Annars blir nog helgen lugn.

Ha det bra därute och kör försiktigt!

# 0 Välkommen tillbaka, det var ett tag sedan sist! Vilken snöhög.

garrilina
0

God Morgon! -2 och kraftiga vindar. Började dagen på jobbet med dagstidningen i dag. Var lite seg upp så de flesta fyrbenta fick sambon släppa ut i morse. Har inga lektioner på em idag så jag går hem vid 10, skönt.

#0 Välkommen tilbaka!

Ha en bra fedag!

MagganS-B
0

God Morgon!

Blir nog inget jobb i dag är jag rädd……har åkt på världens förkylning. Försökte hejda den med diverse medikamenter, men icke sa Nicke, den här gången gick det inget bra. Får trösta mig med Kränkus "källingblandning" med rom …….(för dom som inte vet, så är det en tésort som finns i en té och kaffeaffär här i Visby, och på några andra ställen…..)

Ha en bättre dag än jag!

Tittut
0

Kul att höra av dig, Karisma! Det ser ut som Wången på bildn, stämmer det?

Jag har tagit sovmorgon idag. Gick och kade mig igen efter att jag kom hem från stallet. Ponteman sov hos morfar och mormor, så jag passade på.

-6 ute idag, och det lär bli en fin dag som det verkar.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

God morgon! Minus 4 i Leksand, det var litet snö i luften när jag släppte ut hästarna för en timme sedan men nu är det uppehåll. Jag ska strax hoppa på ett tåg till Kungsbudarna* för ett styrelsemöte ute på Djurgården. Ser redan fram emot att komma hem igen.

Hittade ett spännande russ-stoBlocket häromdagen; vill ha!

*Stockholm alltså

wilson
0

Godmorgon allihop! Här är det 5 minus och det har snöat hela natten… Vaknade med världens huvudvärk, ingen höjdare så det här blir nog en lååång dag.

#5 Estrid är supertrevlig. Brunessa hade Åsa Yttergren när jag va Liten, henne red jag mitt första monte lopp på;) Estrid red vi också en hel del, ingen travfantast men dock jättebra kör och ridhäst!

Wruss
0

God morron!

-3 i Skövde i morse, dock -6 här på jobbet (5,5 mil söder om Skövde). Lite pudersnö. Flyttade Tjingan från ridskolan igårkväll. Gick jättebra. Passande nog så fanns en hovslagare i privatstallet, så vi fick Tjingans framskor avdragna också. Nu är hon stallkompis med Enoc, Taktik o Metod m fl.

Äntligen helg! Har som vanligt inga "egna" planer… barnen skall på massor av olika aktiviteter, så tiden lär nog gå ändå. Ikväll är det kompisträff för äldsta dottern på barnhabiliteringen. Imorgon börjar sonen skridskoskolan. Sen skall alla barnen baka pepparkakor med farmor. På söndag skall yngsta dottern tävla hoppning för första gången. 30 cm på en C-ponny. Det blir nog jättebra!!

Ha en bra dag!

Norrveda
0

God morgon vet jag inte om jag riktigt kan säga ännu, sitter äntligen uppe efter flera dagars sängliggande pga yrsel. Har drabbats av virus på balansen som har satt sig rejält, snurrigare än vanligt alltså Gråter.
Kommer efter det här aldrig mer att klaga på huvudvärk eller förkylning, tom en magsjuka vore enklare att ha!
Är sjukskriven 2 veckor till att börja med och bara längtar ut till stallet för att träffa hästarna.

Ett stort tack till Yvonne, Ann-Louise och Jajja för ert sällskap förra helgen och för att ni såg till att jag kom hem.

[Tjiwi]
0

Go förmiddag, här är det liite vitt på backen och kallt, men sol! Har varit ute och gjort stallet, nu ska jag slappa innan det är dags att sätta igång med lunchen.

#0 Kul att höra från dig!!

johannaolofsson
0

# 5 Pernilla, jag tror ännu hon finns kvar! Jag har ringt på henne, men backat ur.

[Grabbarna-A]
0

#0 Välkommen tillbaka Glad.

#8 Drogs med samma som du förra hösten fast inte så allvarligt så jag blev sjukskriven men det var nog så jobbigt att gå omkring och vara värre snurrig än vanligt Oskyldig. Mitt satt nog i drygt 3 månader. Krya på dig.

Här är det nu -3 grader och solen strålar, underbart att vara ledig en sån här dag. Den här veckan har pållarna fått snowgrips och broddar så nu är dom vinterrustade. Hade inte tänk dra i broddarna ännu men vägarna är isiga på vissa ställen efter allt regn.

Ha en fortsatt trevlig dag, nu ska jag ut och mocka.