Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1115 ggr
Universum
0

efterlysning

vi hade en russ märr för ett par års sedan hennes namn var Pierina hon var E: ruffsen U: piaff hon såldes till örebro som rid ponny och hon gick bra i hoppning. Hon är brun med svart man och svans har inga tecken. hon är inte stor. det var en ganska så ettrig dam men oxå väldigt snäll. jag skulle vilja veta vart hon finns och vad hon gör idag. är det någon som vet något så skriv på denna tråden. ska se om jag får fram ett kort på henne

Universum
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är ett kort på henne

Universum
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ett till

MyTwiggs
0

Åh! Pierina! Hon är född hemma hos oss. Hittade inlägget nu. Har inte hört ett ord från henne sen hon var pytteliten Gråter

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

nathalies
0

Den älskade ponnyn såldes till mig i Örebro, efter en hel del utbildning blev hon en riktig pärla. Som jag saknar henne och hennes personlighet. Tyvärr växte jag ur henne efter ca: 1,5 år och sålde henne till en familj på landet utanför sthlm. Jag hälsade på henne och hon verkade trivas jätte bra. Hennes nya ryttare tränade och tävlade henne också en hel del, med fina resultat. Vart hon är idag vet jag inte, men jag hoppas verkligen att hon har det bra för hon är verkligen en ponny med ett hjärta av guld som har gett mig så otroligt mycket..Gråter