God morgon 2008-11-19
Morrn!
Utomhusjobb idag också. Hoppas på bättre väder än igår då det var bedrövligt blött och kallt, Har slutat frysa först nu!
Sambon fyller år, så det blir väl tårta till kvällen.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Regnet har upphört och det är minusgrader igen, stjärnorna lyser klart så det blir nog uppehåll i dag. I dag när jag parkerade bilen på jobbet så fanns det redan bilar där, niorna med medföljande mentorer har åkt till Stockholm för riksdagsbesök. Hoppas de får en bra dag!
Evald tycker inte det är något kul att stå inne längre med sin gipsade hovböldsfot, hö är inget gott finns ju ingen som äter med honom. Han fick gå ut på gången en stund i morse och hälsa på de andra innan de gick ut. Få se vad vet. säger de ville ha rapport i dag hur han mår.
Ha en bra dag!
God morgon! Nu ska vi plocka ihop det sista och dra iväg till skolan, jag och barnen. Till eftermiddagen väntar tandläkaren, jag har en lös plomb och fick en tid direkt så det känns bra.
Igår var jag och pysslade om hingstarna, Arrak stod med sin kompis i vindskyddet och var nästan torr, de hade väl häckat där inne hela dagen.
Ha det bra!

God morgon!
Minusgrader, ganska klart väder - ser faktiskt solens ljus titta över horisonten. Tandläkarbesök för sonen om en halvtimme sen jobb och slutligen ridskolan. Det är vad som gäller idag.
Ha en bra dag!
God Morgon!
Efter en kväll-natt med blåst och massor med regn, så är himlen blå! "Sjöutsikten" utanför köksfönstret är borta, åkern plöjdes i går, vilket var på tiden eftersom dom körde på gödsel för många veckor sen. Den enda som är sur över plöjningen är väl tax-Lusen, eftersom han besökt den åkern många gånger med badning som följd…..
I dag blir det jobb i stället för fönsterputsning, tyvärr!
Ha det bra i dag!
Morron
Kallt idag och lite sol. Mycket bättre än igår då det regnade hela dagen med blöta och leriga hästar som följd. Händer inte mycket här idag, jobb kl 14 som vanligt, tycker inte jag hinner med något annat längre!

Morrn! Idag står det badhus på schemat, hoppas det är nåt att ha! Mer snö har det kommit i natt!Ha en bra dag