God morgon 2008-11-16
Morning!
Ska stjälpa i mig frulle nu, för att sedan åka till Tungelsta på valpträff och spårkurs med Morris och hans släkt.
Hoppas på bra väder.
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! 
Sitter här med svenskt kaffe…….mmmmmmm, tittar ut på den blå himlen-idag med. Det har blåst som den inatt, har avtagit lite nu. Idag ska vi åka till svärmor på middag, hon har fyllt år medans vi var iväg. Misstänker att de tänker fira Ove också…ha en skön söndag.
God Morgon!
Lite sol och MYCKET vind!
Har sovit länge och fikat, skall släppa ut hästarna!
Ha en bra dag!

Godmorgon! Har just vaknat, lite mer snö har det kommit inatt och nu är det 4 minus. Ska välförsöka få tiden att gå idag med en promenad eller nåt… Ha en bra söndag!
God morgon!
Jag har varit och släppt ut lilla nykomlingen. Snacka om att bli curlad, från mamma till mormor. Så nu får Dorina fortsätta uppfostringen av lilla Susamarula. (Fast hon ska få kompisar i sin egen ålder.) Jag tog ut dem samtidigt och sa bara: nu är du snäll och tar hand om ditt barnbarn och går bra. Hon håller henne på lagom avstånd och visar henne runt i hagen. Bra att hon får en allierad innan hon får släppas med de andra.
Ha en bra dag!

Godmorgon:D
Jag låg kvar i sängen så länga jag bara orkade i tron om att någon skull ekomma o sjunga för mig men icke:/ hehe
Har fått en tavla från Tinas seger på Gävle :D jätte fin va den
Nu sitter jag och kollar på alpina världscupen på tv, försöker få tag på Arlanda där mina skidor försvunnit:/
Känns jobbigt då jag har Europa cups tävlingar nu kommande vecka:S
Sen ska jag ut och pyssla om Mawerik o Tina lite<3

Godmorgon i landet!
Sovmorgon idag, men nu är vi igång, Peter ska sätta upp ett förråd åt sina föräldrar tillsammans med sina bröder, och jag ska städa åt marsvinen innan jag fortsätter med röran här hemma. Har hittat saker från förra sommaren i en hög…
Det är mulet här, och sisådär fem minus.

Godmorgon!
I går kom dottern och svärsonen med sin halvblodshäst. Han har haft problem med magen en längre tid och de skall se om ett miljöbyte hjälper. I natt har han gått själv i hagen, men i eftermiddag skall vi hämta de två ston med föl från sommarhagen (ett eget, ett lånad). Här är fortfarande mycket gräs i vinterhagarna så de behöver inget extra foder. Skall bli trevligt att ha fölen i hagen bredvid lösdrift och stall så man kan ta in dem och pyssla mera om dem. Nu får jag gå ut och kontrollera stängseln en sista gång.
Här är det mulet och ca 6 grader plus.
Ha en bra söndag . . .

Godmiddag! Uppehåll och isbark på alla lerknölar hästarna får ta det försiktigt idag alla är barfota så ingen har mer fäste än någon annan iallafall. Det har utlovats snö hoppas det inte stämmer. Igår fick löptiken en träff som var lyckad med en tjusig ung hane, hoppas det blir en kull i mitten av januari nu. Nu väntar stallet med mockning och foder inför kvällen ska även fixa hö till i morgon kväll då jag kommer sent hem så då är det skönt att ha det klart. Dottern har gått och lagt sig igen då hon känner sig krasslig, få se om hon orkar ut något.
Ha en bra fortsättning på dagen!
#0 Godmorgon 22008? oj vad tiden går fort
. Jag ska oxå till Tungelsta idag på valpträff, fast inte med samma ras som din…
Här regnar det som vanligt. Jag ska snart iväg som sagt och medryttaren kommer snart för att rida sin lektion med Amaretto.
Ha en fortsatt bra söndag.
# 9 Jag såg att jag lyckats få till ett konstigt årtal…
Vad har du för valp, en ny afghan?
Jag såg inte dig i Tungelsta, bara en massa mer eller mindre fallfärdiga växthus. Varför så mycket växthus i Tungelsta?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#10 Ja en ny afgan, fast den här gången får nog mammsen ha egen vårdnad om den…
Såg inte dig heller
, fast vi var inte där förens vid 14 tiden…
Förr var det en massa handelsträdgårdar där, men varför just i Tungelsta vet jag inte.