Godmorgon 08-11-13
Godmorgon i landet!
Här har säsongens första snö kommit, ett tunt lager på marken som gör välrden ljusare!
Här är det kotknackare för mig och SImon som gäller på fm, Sara har skolan, och Peter ska iväg mitt på dagen. Jag jobbar em idag. Hästarna vilar i form, få se o vi hinner köra i helgen.
God Morgon från Gotland!
Efter en ganska fin dag i går, så verkar det bli "blandväder" i dag. När jag var efter tidningen så såg man att solen var på väg upp, men när jag kom in regnade det…..IGEN! Vi har just nu havsutsikt mot grannens åker! Alla lövhögar åkte i alla fall i går medan det var fint, och resten gick med gräsklipparen! Skönt!
Nu väntar stan och jobbet!
Ha en fin dag alla!
Morrn!
13 november, känn på den…snart halva månaden gången!
Var och tittade på brorsonen igår på BB, en riktig söting, men barnen tyckte att han inte hade mycket till benmuskler…
Idag blir det pass igen, sedan väntar ett par timmar på brädgården ikväll.
Ha det bra idag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Här har det börjat flyga jättestora flingor. Ser fram emot vit backe, så det blir lite ljusare. Jag går som på små moln idag eftersom mina föräldrars häst Jennifer Flower, vann sitt lopp på Valla igår. Nu har hon sprungit in mat till hela stallet ett tag framöver.
Nu kommer det strax en reklamnisse hit till kontoret och ska visa lite kläder och annat krafs.
Ha det bra i hela landet

Morning!
Halva månaden gången ja - ytterligare en månad fram i tiden, då är vi mitt uppe i advents- och julstöket. Härligt!
Igår hoppade Tilde bana på ridningen. Hon var jätteduktig, red nästan hela banan i galopp och gjorde allt helt felfritt. Nästa helg skall hon tävla sin första klubbtävling.
Här är det 4-5 plusgrader och grått. Fullt schema idag också. Skall jobba med diverse statistik till SCB idag - tänk vad mycket jobb företagen runt om får lägga ner på all denna statistik. I eftermiddag ska jag på kurs och sen skall barnen hämtas för att "matas" och sen köras ner till Småland. Ser redan fram emot morgondagens sovmorgon - har tagit ledigt! Tänker unna mig det! Ska iofs chippa ett halvblodsföl på fm men därefter belöna mig med månadens massage. Min arbetsgivare bjuder på sånt.
Ha en bra dag!

God förmiddag! -4 grader, så nu är marken rejält frusen igen. De elever som jag skulle ha i nästa pass är på prao så det blir datorn och skrivning inför utvecklingssamtal istället. Dottern slutar lite tidigare i dag så hon kan åka hem med mig jag skutar strax efter hennes buss kommer till stan, hör inte till vanligheterna.
#2 Grattis Faster, musklerna kommer nog……..
# 3 Grattis till vinsten!
Ha en bra dag.
Jag ska mata hästar jag och sedan gå och lägga mig i soffan under en filt, för jag känner mig inte helt frisk…
# 6 Stackars krake! Hoppas du blir frisk. 
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Bara en månad kvar till LUCIA