Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 548 ggr
garrilina
0

God morgon 08-11-11

God morgon! Började dagen på jobbet med att läsa tidning och småprata med en kollega som också är tidig, är trött i dag så det kändes bra att inte behöva rivstarta. Har bara en lektion idag sedan bär det av hem, hovslagerskan kommer på em. och ska verka några.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Nyuppstigen,  nästan i alla fall.

Ska snart väcka Elin, för jag ska iväg ich idkolla ett halvblodsföl idag på förmiddagen. Sedan väntar passtillverkning hela dagen.

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Fortfarande inte ljust ute, har nog med de tunga grå molnen att göra.. Plusgrader och blött, fy och usch!

Nu har jag hästprylar till försäljning i butik inne i Piteå, blir spännande att se hur det går!!!

Hästarna är nu omskodda allihopa, så nu kan vi ge oss ut på de frusna vägarna utan att halka. Fast hästmotioneringen ligger litet på sparlåga just nu, fast russen får gå idag då vi ska irda ikväll.

MagganS-B
0

God Middag!

Här har vi haft en riktigt lång sovmorgon eftersom Kjell fyller år!Regnet står som spön i backen, så hästarna står faktiskt inne i dag…..SMHI har lovat bättre i morgon, så i em. skall jag träna lite på stallgången med fölisarna, passar på när dom står inne! Nu skall vi åka till kvarnen efter pellets, dom får en liten näve var för att det skall vara kul att gå in i stallet på kvällen…..

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

Hejsan, idag har jag jobbat mellan 8.00 - 20.00 så jag känner mig lite mör…God natt!