Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 833 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2008-11-10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten sommarbild att njuta till, en godmorgon på er alla och ha en bra dag!

Tittut
0

God morgon!

Har satt igång och jobba efter tre fina och mycket trevliga dagar på Gotland. Blir lite artikeljobb, sedan väntar en hel hög med passansökningar, som jag behöver ta tag i.

Elin sover ännu, hon är nog trött efter helgen.

Ha en fin måndag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det disigt, blött och plusgrader. Har tagit in russen i väntan på hovslagaren, han är just nu tolv minuter sen…

Har varit nere i Stockholm och träffat mina stora barn i helgen, och dessutom varit på representantskapsmöte för ponnytravet. Litet förvirrat såhäör på orgonen när man varit borta…

MagganS-B
0

God Morgon alla!

Här är också disigt och fortfarande ca. 7-8 plusgrader, skönt! När jag kommer från jobbet i em. skall jag köra bort lövhögarna som jag "försakade" i lördags…..Tack och lov är dom inte så stora eller många som förr om åren eftersom lindarna är kapade!

Ha en bra dag alla!

russigabettan
0

God Morgon! Här kämpas det på med momsarna för fullt åt våra kunder. Riktigt milt väder, men grått och trist. Idag är det fullt upp först på jobbet och sedan är det bara att stressa hem för att hämta barnen och iväg vidare till ridskolan, där Jennifer ska rida russet Kapten Roll på dagens lektion.

Jag bifogar en ganska otrevlig bild på min kompis stoföl (ej russ) som förra veckan hade gjort sig ordentligt illa i huvudet ute i hagen. Hon står opererad och deprimerad på Ultuna med feber och infektion i såret, men får förhoppningsvis komma hem denna vecka.

Malu
0

Ingen höjdardag idag..hade migrän igårkväll o var inte fullt pigg imorse ännu, men efter stallsysslor så åkte jag till jobbet ändå men jag mådde ännu illa o huvudvärk så åkte hem efter 2 timmar..Ska ta det lill lugna nu.

#4 Usch, vilken otrevlig bild ..hoppas hästen piggnar på sig..jag mådde än mer illa av o se bildenObestämd

garrilina
0

God middag! Ännu en grå dag med en massa lera, sitter fast i hagarna när man ska lägga ut hö åt dem, en massa regn i natt igen gjorde inte saken bättre. Tänk om de förra ägarna hade haft ett mindre antal häst per hage så hade de inte varit så söndertrampade, ändå är de mycket bättre nu. Har lektion just nu eleverna sitter och jobbar med bomullsfibern, vi ska snart gå igenom vad de svarat så att alla har uppfattat det lika. Efter det en lektion till och sedan bär det av hem till alla fyrbenta. Har en tik som löper just nu så vi ska nog fundera över vilken hanhund hon ska få träffa denna gång.

Ha en bra fortsättning på dagen.

russigabettan
0

#6 Har också en tik som löper, jag håller på att bli vansinnig, hon är usel på att städa upp efter sig, gnäller, gnyr och tror att pipleksaken är en bebis. Ja,ja det är ju det som är tjusningen med att ha djur.

Måste också tillägga att min äldsta dotter glatt tog med sig senaste numret av Gotlandsrusset till skolan i morse, samt den blågula rosetten Liiz fick på Guldruss, hon hade visningstimme och var så stolt över att Liiz var med i tidningen att hon tom skulle visa rektorn som också är hästintresserad. Lite sur var hon för att hon ej fick ta med guldplaketten, där satte tråkiga mamma stopp.

garrilina
0

#7 Vår är också rätt usel på att städa upp efter sig, vår är mer åt "bitch" hållet vi har hennes snart treåriga son och en tik till och de får inte titta åt henne just nu.

Det förstår du väl att guldplaketten skulle varit med..Flört

Chirak-96
0

God kväll. Trist väder hela dagen. Till råga på allt upptäckte jag att det regnade in vid vårt köks fönster???!!! Var och shoppade nya reflexer och hjälm lampor på Bidermans. Hittade även små short shaps till dottern. Svårt att hitta skor/stövlar och sånt när de har st 28. Vidare till ridskolan och red på russet "Nilla". Ha en trevlig kväll..