Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 570 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2008-11-09

Skönt att det fortfarande är helg! Här småregnar det och jag ska ut och fixa lite, skönt att få lite dagsljus på sig. Senare på eftermiddagen ska jag åka en sväng till Stockholm och hälsa på släkten.

Wruss
0

God morgon!

Det är grått ute, men ganska ljust och ca 8 plusgrader.
Dagens aktiviteter står ännu lite skrivna i stjärnorna. Någon "far i huset" har vi ju inte hemma, så ngr fars-dags-aktiviteter blir det inte. Ev åker vi ner till Jönköping för att ungarna skall få se IDOL-turnén - även om det är en "loserturné" (dvs de som hittills åkt ut ur IDOL). Nej, dags att ta upp sista sovande barnet!

Ha en bra dag! Lycka till på fölchampionatet alla som skall ställa ut!

Jarhultdenyngre
0

God morgon.

Det är så härligt att ha inne hästarna nu (även om de inte behöver vara inne), så är det underbart att ha alla hemma och runt omkring sig. Nino har vaknat upp efter att ha vart själv framme på går'n, och jag har fått rutin i vardagen. Underbart.

Igår var jag och min 1,5 åriga systerson ute och grejade med pållarna, och vi tog en tur på Valmet 2,5 år. Virre rider redan som en hel karl.. Åh va kul att se vart han blir av i framtiden.

Dagen kommer sakta att skrida frammåt, den kommer innehålla tömkörning av Valmet, och ridning av medryttar Haflinger. Firandet av far kommer att bli till kvällen, ty han jobbar och sliter..

Ha det gott där ute..