Hejsan allihopa! Hoppas ni får en fin dag och en härlig helg ni som ska till Lojsta. Tänkt ändå om man fick åka dit! Det måste ju vara en dröm för alla gotlandsrussdiggare.
Nu ska jag jobba och sedan är det helg, vi ska ha barnkalas och försöka röja upp på tomten inför vintern.
Ha det bra!

God Morgon! Landat på jobbet för en halvtimme sedan med frukosten i en påse. Hade somnat om i en halvtimme fast jag tyckte att jag klev upp på en gång
. Hästarna fick sambon släppa ut själv idag, själv jagade jag dotterns buss på frostig asfalt. Blir skönt med helg.
Ha en bra dag!
På väg till Gotland, måste ila!
Ha en bra helg!
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgen! Endelig kommet oss igang med dagens gjøremål. Erik og Mias skole hadde "Sverige-kabaret" i kommunehuset i gårkveld så vi er trøtte. Det ble senkveld for både små og store. Men for en kveld, masse bra underholdning! :0)
God helg alle sammen !!

#4 Sverige-kabaret, vad är det för nåt?
God morgon! Nollgradigt i Leksand, isigt och grått. Jag ska åka till Borlänge och trava om en stund.
I morgon ska jag delta i welshkonferens i södra Dalarna. Det blir säkert kul, fast jag skulle mycket hellre ha gått i drevet på Lojsta och brottats med ulliga russföl vid fölmärkningen.
God Förmiddag!
Hoppas alla gotlandsresenärer har massor av kläder med sig, dom hotar nämligen med regn…..och blåser gör det! Typiskt! I år är det 30 år sen vi hämtade lilla Loella 2493 (Ponte 230-Linett 1730) på heden, ett riktigt lyckoköp var det, tack Kurre Graaf för tipset! Blir lite jubileumsaktigt alltså!

Da går det kun på svenske sanger. Starta opp med nasjonalsangen og fortsatte med Carola, Abba , Pippi , Emil , Gabriellas sang + mange fler! Sangene var lagt opp rundt ei fortelling. Kjempeartig for foreldre, søsken, tanter, onkler og besteforeldre :0) Og ikke minst for dem som står på scenen !!

God Kväll!
Nu ska jag packa inför helgen, imorgon bitti åker jag till SPTFs ungdomsting och rep. möte. Hoppas på en intressant och givande helg! Fast det är klart att man suckar över att man inte kan vara på Lojsta i år heller….
Ha en trevlig helg!