Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 594 ggr
[Tjiwi]
0

God morgon 081106

Morron, konstigt, är jag först….har det varit fel i dag tro??

Här är det sol och jag känner mig lite småpirrig…hann inte packa igår heller. I natt drar vi upp till Arlanda så det börjar bli dags i alla fall för det.

När Ove vaknar, har jobbat i natt ska vi in och växla pengar mm.

Ha det så bra.

garrilina
0

God Morgon! Nr 2 kl. 9.40, sover alla. Grått och dimmigt med ett par minus nu på morgonen. Har haf en lektion och har ett 120 min. pass kvar med en nia sedan blir det studiedag efter lunch. Hjärnans utveckling. Hinner hem för att se hästarna i dagsljus en stund idag!Glad

#0 Ha en trevlig resa och gratta 50 åringen från oss.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Tack, vi ska verkligen njuta, förutom under flyresan, gillar inte det….ska gratta den gamle….Flört

MagganS-B
0

God Kväll!

Nej, jag sov inte alls, men var lite jäktad, skulle till jobbet…..såg att ingen skrivit, men tänkte, det fixar sig nog, men oj vad många slöa det fanns i dag!

Ha en bra kväll!

[Croneld]
0

# 3 Precis vad jag hade, lite jäkt här hemma med en son som vägrade gå upp, klä på sig, äta frukost och så vidare…

Annars så han jag hem när fortfarnade solen sken och hann fixa med vindskyddet. Nu är det dags för middag!

Ha det så bra alla!

#0 En arbetskamrat kom hem från Egypten igår och hon var brun och fin som en pepparkaka. Sola försiktigt och ha det så trevligt!

StuteriSolo
0

Gokväll!

Jag hade inte tid att sitta vid datorn, Peter och Sara for iväg till Boden, då det var lunchtrav med ponnylopp. Sara körde sitt 100:e lopp, och blev tvåa med Primula, som ledde till upploppet började. Primula har i år blivit sämst trea, utom när vi var i Östersund. Själv har jag roat mig med arbete, och nu är det mat!

garrilina
0

#2 vadå gammal Förvånadär av samma årgång själv.

# 5 Grattis till andraplatsen.