God Morgon 08-11-02!
En klar fin morgon med ett par grader kallt, ser ut att bli en toppendag. Hundarna väckte mig och ville ut…..
Jag sover en stund till inna det är dags att släppa ut pållarna och åka till jobbet!
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Här ljusnar det långsamt över skogen, himlen skiftar färg hela tiden, snart ser man nog solen också. Tre minus och klart, ser ut att bli fint väder!
Jag ska jobba idag, och Peter har redan åkt. Hästarna har fått frukost, och jag ska tända i spisen och ordna litet frukost åt mig med.
-5 var det när jag kollade ordentligt, kallare än i Norrland…….brrrrrrr!

Efter en lång dag igår med ljusstöpning och barnpassning och en massa annat, Stod vi idag upp id sju tiden, det var ca -4 grader när jag var på väg ut, har nu precis intagit frukosten. Idag blir det ridning och kanske lite tömkörning. Till efter middagen blir det kyrkan, inte höjden på dagen direkt..
Ha det kallt och gott där ute i det fina vädret..
God morgon! Jag har varit och frukostfodrat och idag är det en stålande solig dag med frost överallt.
Sonen fick en radiostyrd båt av mormor så vi har lovat att vi ska testa den i Rådasjön idag. Taskigt att fylla år i oktober och få en båt!
Men desto mer glädje kommer han att få nästa sommar.
Idag står en bussresa på schemat, ska till min pappa och hälsa på, han ligger på sjukhus i Stockholm. Vad ska jag läsa den här gången? Om jag får läsa ifred, sist jag for så var det så många som satt och pratade högt i sina mobiler. Det är så störande, jag får ta med mig öronpoppar kanske.
Ha en bra dag!
God morgon
Kallt och soligt, jättefint! Ska ev åka in till staden och kolla om jag hittar något åt Ove, han fyller 50 på fredag……..vet inte alls vad jag ska hitta på. TIPS???
Ha en skön söndag 

God förmiddag!
Sol o strålande vackert ute. -5 grader i morse, men nu plusgrader. Det är bra det. Vinterdäcken lyser med sin frånvaro på bilen, eftersom sambon behagar jobba i Boden en period
. Sonen har sovit hos farmor i natt och jag och tjejerna skall åka till Hallsberg och hämta honom och bjudas på middag framåt kvällen. På vägen skall vi passa på och chipmärka lite fölungar. Welsh mountain var det nog idag. Igår var det en ridponny!
Ha en bra dag därute!
Gomiddag! En sån där underbar höstdag som man bara längtar efter är det ute idag!! Åkte till stallet 7.15 , fodrade,mockade o red sen en skrittrunda på mitt varmblod som inte varit igång så mkt nu på sista tiden.Jag älskar att ut o rida sådana här dagar då det varit/är -3-5 gr kallt.Sån härlig frisk luft o naturens alla härliga färger gnistrar av frosten!Kan det bli bättre??
Fixat i trädgården en stund o lagat mat.Årsdagsfika hos min svägerska väntar i eftermiddag sedan ska jag hämta en stor rundbal hö då det är likabra att bunkra upp inför vintern.
Ska även hinna massera en häst vid Sindarve ridskola och tömköra en annan.
Bara att sätta fart då..

God Middag! Ytterligare en dag med solsken var minus 8 i går kväll, så det ser mer ut som jultider när solen lyser på snön. Nyss hemkommen från travbanan, Garrilina har gjort sin sista start i karriären tyvärr ville huvet mer idag så det blev en diskning. Vår shettisvalack kom hem igår för att bli indriden, han har varit utlånad i tre säsonger och gått riktigt bra på travbanan, hoppas vi hittar någon ny toppenfamilj som vill ha en fin starthäst till nästa år. Nu blir det mockning!
Ha en bra fortsättning på dagen!