God Morgon 08-11-01
Jaha, så var det då november, den allra mörkaste månaden innan adventsljusen tänds!
Här får jag nog simma i dag när jag tar ut hästarna till deras pool…..
Det har regnat och regnat, men i dag ser det ut att bli fint…..kul för alla som skall titta på Gotland Grand National, endurotävling på Tofta Skjutfält med över 2000 mc-åkare, leran är mindre rolig för dom som skall köra!
Får se vad jag hittar på i dag, trodde ju Kjell skulle komma hem, men som vanligt så funkar inte kommunikationerna så förhoppningsvis kommer han i morgon…..
Ha en fin dag ni andra också, hoppas solen lyser på er!

God morgon! Här är det inte lerigt men vitt, det kom knappt en decimeter snö igår. Jag är inte mentalt redo för vinter - brr! - men det är bara att gilla läget. På grund av väglaget var det nödvändigt att skifta till dubbdäck på bilen igår; jag avskyr att byta däck men känner mig löjligt stolt och nöjd efteråt varje gång. I morse när jag gick ut till hästarna visade termometern -8,2 grader - BRR! - och solen skiner litet på försök. Om ett tag ska jag köra till Borlänge, det är ponnytravtävling på Romme med första start klockan 11.
God morgon
Här är det sol!! Jättehärligt efter gårdagens skitväder. I em kommer det tre grabbar från mitt jobb som vill kolla hur vi har det här, de ville också åka vagn med den stooora hästen….så vi ska ta med dom på en tur med Ull, sedan blir det fika med dom. Ska bli trevligt. Hoppas vädret håller i sig nu bara.
Ha en underbar Lördag allihopa!
#2 Kör försiktigt, såg på TV igår hur illa det var i Dalarna, men de kanske har hunnit röja nu!

Godmorgon i landet!
Strålande solsken, sex minus och ingen snö, allt är torrfruset, hääärligt!
På dagens schema står - ingenting! Det blir väl sköta om djuren och greja på litet här hemma, Peter ska iväg tidigt imorgon, så vi får väl försöka hinna med litet saker idag.
Här har det också varit sol, sägs det! Hela familjen har varit i Stockholm, då dottern har tävlat i Stockholm Open Karate. Gick upp 05.00 och kom hem 17.30. En heldag i en inomhushall, med fullt av vitklädda barn.
Ha en bra lördagkväll!
!