God morgon på er ute i stugorna! Idag är det vacker frost som ligger på gräset och en rosa himmel. Se upp i trafiken bara!
Ska snabba mig på för idag blir det läromedelsmässa och jag ska åka bil, buss och t-bana. Om jag inte ångrar mig in i det sista och tar bilen. Fast buss och en ridsport brukar vara mysigt i en timme, det är lyx för en hårt arbetande småbarnsmamma med hästar…
Ha en bra dag!
God Morgon!
Frost här på Gotland också, men en fin morgon med sol! Tror inte att det är halt på vägen, eftersom vi haft så milt innan, asfalten är ju lite varm fortfarande…..
Nu väntar duschen och sen mot Visby och jobbet!
Ha en fin höstdag!

Godmorgon i landet!
Här är också fruset, solen strålar och jag ska nu äta frukost innan jag släpper ut Mimmi och QP.
Sonen och en kompis har åkt till Överkalix och kommer hem lördag!! Galna barn!
Sara och Primula är på travläger och det är litet tomt i huset nu då.
Idag blir det jobb i stan, jag får vara ledig imorgon istället. Passar ju bra då Sara ska hämtas imorgon em, jag tror inte Peter har hunnit hem, han ska lossa i Södertälje idag…

God Morgon! Strålande sol och -3,5. Det var rejält påfryset i hagarna i morse. Nu ska jag gå iväg och sätta mig med mina kolleger, för diskussion. Hemma ska Russe få lite spårklippning i dag.
Ha en bra dag!

Godmorgon! Det såg ut att bli en fin dag med sol men nu har det blåst in en del moln, iaf över oss här på Hästnäs… Jaja så länge det inte regnar får man väl vara glad! Idag ska Agnes rida Trofe en stund i ridhuset, annars är det pyssel hemma på schemat… Maken ligger med migrän så tanken med att dra ett varv med snabeldraken får nog vänta ett par timmar!
Ha en bra dag allihop!
Morron
Sol igen, det är visst varannandagsväder tror jag. Idag ska vi dra ny eltråd till fåren som vi skulle gjort i söndags men då var det så uselt väder så det blev aldrig gjort. Sedan är det bara att laga mat och iväg till jobbet…..känns fortfarande stressigt att börja två när man är van att ha tid på sig till fyra!
Ha en skön dag!

"God" morgon. Vaknade med feber och halsont. Trycker ut i öronen när jag svälger… Jag som hade fått ett vik för hela veckan. Blir till att vila. Inte lätt när gubben har semester och barnen höstlov.
Poffi är fortfarande stel i höger bak, men visar bara hälta på böjt spår i trav. I hagen galopperar hon så jag avvaktar ett par dagar men pratade med vet idag. Hon har antagligen sträckt sig i hagen. Är ju en aning smetigt så det är ju inte så konstigt.
Nu ska jag bädda ner mig! Ha det gott.
# 7 Ha alltid Kan Jang hemma!

#8 Ska komma ihåg att köpa hem det! Tack för tipset…