Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 579 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-10-23

På väg till Ultuna på kurs om hästavel, jättespännande!

Två dagar vid fyra tillfällen, första gången idag.

Måste ila!

Ha det bra idag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Linusidah
0

Gomorron!

Idag ska småkatterna kastreras, det blir skönt! Säkert för dom oxå (kanske inte direkt men….)
Utöver det står inte mycket på planeringen för idag, ladda inför morgondagen kanske då det är trav i Umeå. =)

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Blåsigt och soligt med flera plusgrader idag. Fick göra en akututryckning imorse, och fara ner till farmor och hämta vår tvätt, där Saras gympakläder befann sig. Idag börjar jag jobba två, och har en del att göra inne och i stallet. Ikväll blir det palt hos farmor, och så skulle Mallan komma med flickorna, Lilja fyllde ett år igår så present ska inköpas också.

MagganS-B
0

God Morgon!

Ser ut att bli ännu en härlig dag, visserligen med lite vind, men fortfarande milt och fint!

Fölisarna busar med mig på morgnarna, jag har "direktutsläpp", men dom små vänder halvvägs ut till hagen och kommer in till mig igen, antagligen för att bli lite kelade med innan dom går ut till det väntande höet…..dom har blivit riktiga "frimärken"!

Nu väntar stan och jobbet!

Ha en bra dag…….

[Tjiwi]
0

Morron, sol idag med. Skönt. Inget speciellt på schemat idag, förutom jobb förstås, ha det bra.

MagganS-B
0

God eftermiddag!

Vad slöa ni blivit på morgnarna……är det för att det är höst eller?????Förvånad

[Croneld]
0

# 5 Ja, jag har inte vant mig att gå ut och stödfodra ännu!Förvånad Det blir så bråttom och alla bara springer runt…måste få rutinen tillbaka.

Annars har jag arbetat långdag med studiebesök på polisstationen besökt inre rum, helt på lagens sida.

Ha en trevlig kväll!