Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 886 ggr
September
0

God Morgon 08-10-18

Månsken ute, härligt väder.Glad

[Croneld]
0

Sitter i Stockholm i min 97-åriga farmors lägenhet, jag har sovit här så hon har sällskap när pappa som bor här annars ligger på sjukhus. Vi drack te och tittade på tv tillsammans igår kväll. Trevligt!

Hoppas vi får en regnfri dag idag, fast de lovar lite regn på eftermiddagen.

Ha det så bra!

wilson
0

Godmorgon! Har precis släppt ut hästarna, Kevin ordnar lite här med pappan, försöker att inte lägga mig i så han får en chans att lära sig trösta sin son! Men det är svårt…

Solsken och kanon väder ser det ut att bli idag, hoppas bara det håller i sig till morgondagens körtävlingar!

Ha en bra helg allihop!

Impulz
0

god morgon! Nu är vi på väg till solvalla. Sune ska försöka att försvara sin titel som vinnare i gräsmans minneslopp! Fast det är ett jämt och hårt lopp och vi fick inte de bästa spåret så det blir nog svårt…. Men han kommer göra sitt bästa, de vet jag!

Ha en trevlig helg!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här strålar solen från en molnfri himmel, det har frusit ordentligt i natt, isen på vattentunnan var en hel centimeter.

Idag blir det pyssel med hästhagen och huset, få seom vi far ut och kör i det härliga vädret.

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Just nu skiner solen här, men det blåser och är lite snålt ute…..

Boxarna är rena, jag har varit med mackor till folket som städar i och runt bygdegården, hovslagaren kommer förhoppningsvis och så håller jag tummarna för Tessa Hyllsjö (Linn Ess) och Miracle Nugget på V75!

Bilden är på babysarna Diva och Litas tagen i dag!

Ha en fortsatt bra dag!

garrilina
0

God eftermiddag! Precis hemkommen från att stått i drive in parkeringen på Hagmyren ett antal timmar. Är så gemomfrusen så V75 blir på tv i kväll i stället. Har sett de första loppen och värmningar från långt håll. Tyvärr blir det inga publikrekord när vi får V75 i oktober. Nu väntar stallets sysslor.

#3 Hoppas det gick bra med Sune!

Impulz
0

#6 Han kämpade på kanonbra som vanligt och blev 5a, vi fick en medalj och en påse morötter av stockholmsklubben för att det var hans sista start där, trevligt tycker jag och gott sa Sune^^

Nu har jag anmält honom till hans sista tävling…. Känns så sorgligtRynkar på näsan

garrilina
0

#7 Du har många fina lopp och se tillbaka på.