god morgon 081013
God morgon
det var länge sedan man skrev här. men det ska väl bli ändring på det. Är nyss hem kommen i från Kanada. Och nu sitter jag och leter jobb gud vad det är tråkigt.
Något som var lite kul i kanada var att jag fick reda på att det fanns ponnytrav där och att det även fanns ponnypacers alttså passgångare har tyvärr inga bilder men ska försöka få tag på det.
God morgon! Är hemma idag för jag har en sjukt dotter i soffan och sitter och slåss med min dator. Inget fungerar som det ska idag! Ska ta mig ett stor latte och gå ut och vattna hästarna. Då kommer glädjen säkert tillbaka. Ha en bra dag!
God Morgon, grått här idag.
I går eftermiddag släppte vi in Njord till Wilda. Det hände ingenting…..han skrek lite och hon pep och visade vem som bestämde, sedan har det varit jättelugnt. De fick gå ute i natt och nu går de så fridfullt och betaar där ute ihop. Skönt!
Vi ska åka och vaccinera oss i dag inför vår resa till Egypten, man vill ju inte få gulsot.
Ha en bra dag.

God morgon. Jag är oxå hemma med sjukt barn idag. Ögoninflammation.
Körde mitt lilla sto igår, hon är så duktig. Gick en ny väg som vi aldrig kört på där stog soptunnor, vedklyv och en båt men hon tittar och bara går såå himla cool. Idag blir det medryttarna som motionerar alla 3 hästarna. Känns bra för jag har träningsvärk efter yogan.
Ha det gott.

Godförmiddag! Kom just hem efter ett besök på Öppna Förskolan, Kevin blev helt superlycklig av att se folk i hans storlek !
Nu softar vi lite hemma sen ska vi väl ut på promenad i det fina men blåsiga höstvädret!
Ha det gott!

God middag.. Grått och regnigt, ett riktigt typiskt höst väder.
Har suttig och bläddrat igen iFokus en stund nu. Tidigare var jag nere och hälsade på våran flock. Det är så härligt att bara titta på dem, och hur de "pratar" med varandra.
Bjuder på en bild i från igår, när vi släppte ihop dem…
God Eftermiddag!
Efter en förmiddag på lasarettsapoteket med "interaktioner i egenvården" som vi redan kunde, är jag hemma igen. Skall fortsätta med lite höststädande m.m. Upptäckte i går att de lossnat en massa plåtspik i lagårdstaket, så jag har suttit och ringt runt efter nån med sky-lift som kan skriva fast dom lösa plåtarna igen. Man vet ju aldrig vad som händer om det kommer en ny Gudrun eller Per…..Är det inte det ena så är det det andra, typiskt, alltid är det nåt tjafs på gång när inte Kjell är hemma! Utanför fönstret har jag min bror som plöjer, det låter riktigt mysigt, det blåser lite, och är lite mulet, men inte kallt! I stan tittade faktiskt solen fram när jag åkte hem!
# 0 Jag visste sen förut att det finns ponnytrav både i US och i Canada, men på helt andra villkor än här i Sverige. Det körs med supersnabba små ponnyer, mindre än russen. Framavlade från små "stora" travare naturligtvis. Så får vi tack och lov inte göra här i Sverige!
Ha en bra eftermiddag!