Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 781 ggr
September
0

God Morgon 08-10-10

Njut av dagen.

garrilina
0

God Morgon!

Uppehåll än så länge, kom 20 mm i går på några timmar. Fredag igen förstår inte var veckorna tar vägen. I morgon kommer vi tillbringa dagen på Bergsåker, hoppas på upphåll.

Ha en bra fredag!

karisma
0

God morgon där ute nu var det fredag igen Och Qluring har klarat av den första veckan som konvalecent i morgon är det dax att byta bandage igen och börja gå promenader Få se om vi får flyga fram eller tar nog spikskor på mig så jag har bra fäste Hoppas på bra väder i helgen så jag kan fortsätta röja för vintern Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är frosthalka och det ligger bilar här och var i dikena har jag hört på radion. Peter är på hemgång efter en vecka körandes hit och dit i landet, han ringde också och sade att det var halt. 

Men jag börjar inte jobba förrän två, och då är det nog inte halt längre Skrattande

Solen kommer upp över trädtopparna nu, så det blir nog en fin dag.

Tittut
0

Morrn, morrn!

Det blev jobbardag på förmiddagen, sedan ska jag hem o packainför semestern. Jag har solvat klar min nya handduksväv också, så hittar jag ett par timmar, kanske jag hinner sparka igång den innan jag far.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

russigabettan
0

Godmorgon på er!

Idag kändes det riktigt segt att kliva upp, barnen har varit oroliga under natten, så för min del har det inte blivit mycket till sömn.

Momsar att fixa på jobbet idag, det är panik med de sista kunderna som vanligt, att de aldrig lär sig att lämna sina papper i tid.

Jag har hand om hästarna hela helgen eftersom mina föräldrar styr kosan mot Åby idag, där vår häst ska vara med på V75 imorgon. Hon är nog den minst tippade hästen av alla och har i princip ett omöjligt läge, men det är roligt att hon har kommit med i alla fall.

Hoppas på en solig dag, så att man kan ta med kameran ut och fota lite.

wilson
0

God förmiddag! Har varit hos mamma och sovit i natt, va körmöte igår kväll så Kevin fick va hos mommo en stund, innan han kom på att det inte fanns nån tutte så han vart helt super ledsen.. Jaja han somnade gott när jag kom hem… Men trött är han ännu idag, har nu sovit i två timmar i vagnen efter en morgonpromenad…

Annars blir det nog en ganska lugn dag, mulet och trist väder…

Ha en trevlig helg alla!

MagganS-B
0

God Eftermiddag….

Tar en liten titt på mail m.m. medan jag väntar på fika med svampmacka! Tog en sväng och hittade ca. en korg med trattisar och två fina fjällskivlingar! Nu väntar kardborrplockning på hästarna…..