Njord 612
Han ser jättegullig och lite ung ut bakom luggen.
Ja, han är ju bara barnet….tre år i juni. Men jättego!

Han ser för go ut blänker som bara den Skoj om du kommer till hingstutställningen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Skulle vara jättekul, det jag tvekar för är att det är lite långt för honom när han inte är van att resa. Ios så bryde han sig inte när jag hämtade hem honom och det var drygt 30 mil. Funderar…..
Oj vad snygg han är!!!!!
vilken fining, lycka till med honom.
Skoj med en till godkänd russhingst här i östergötland
Tack ska ni ha allihopa som tycker han är fin. Ska bli kul att se hur han utvecklas. För dagen är han väldigt unghästig…kan man säga så? Lite ranglig och valpig. 
Snacka om polare…….Gud vad fina dom är. Ibland skulle jag vilja ha en ardenner…..både körde och red på min morfars ardennrar och "norskar" när jag var 10-12 år. Visade t.o.m. ett sto med föl på premiering…..fast en ardenner äter väl som tre russ eller så…..
Njörd ser jättefin ut!
Ja, våran Ull är jättehärlig, har aldrig varit några problem, vi köpte honom som föl-04 och gjort allt med honom. Han är superfin i psyket, dessutom väldigt vacker, mörk fux med silvergrå man, bläs och fyra vita strumpor. Ska visa honom i sommar och göra körprov då oxå….ska bli kul, bara han inte springer iväg med mig, något större än russen!! Och ja, han äter väldigt mycket…16-20 kg hö/dag, mer än russen ihop…..
Vad fin han är!
Tack snälla Cicki

Vilken stilig ung man!!
#9 o 10-den kompisen drar han inte iväg med så lätt
!
#20 vad elegant han var!
Tack Signe, han är verkligen vacker denne hårfagre herre. Med ett underbart temprament, vilket nog är det allra bästa med honom. Trodde aldrig jag skulle hitta en hingst som kan mäta sig med Grus men jag tror allt att han finns här!!
Ser fram mot våren och tävlingsbanan för Njords del.