Äntligen
Idag hände det som jag inte trodde alls, Trofe och Agnes vann en hoppklass!!! Dom vann lätt D som var ihopslagen alla ponnysar tillsammans dvs a+b+c+d! Han va dubbelnolla och hade snabbaste tiden i omhoppning med hela 1 sek, tillgodo på en d-ponny!
Efter det va jag så lycklig att jag grät!
Så var det dags att ladda om inför Lätt C klassen och han va också där dubbelnolla, men la in en bockserie i omhoppningen (Agnes satt som klistrad, tack för det!) och sumpade där segern men va plac 2a, vann gjorde en c-ponny. Fattar inte riktigt att det hänt ännu… Han va så himla Fiiiin och dessutom i ridhus där han annars brukar hitta på en del bus
Och dagens höjdpunkt, KM för Wisby Ridklubb… Jag fattar inte riktigt hur dom räknar men de kör samma bana i Lätt C och Lätt B och så får ryttaren bestämma vilken klass som ska gälla i KM, ett startande Kat B ekipage i Lätt B klassen, den ponnyn vägrade i omhoppningen så där va segern klar, TROFE 498 med duktiga ryttaren AGNES HAMMARSTRÖM klubbmästare i hoppning för Kat B!!! Och ingen är nog stoltare och lyckligare än jag just nu, trots en dag med regn och blåst

Grattis!!
Gud vad roligt, Grattis!! Dottern Troya grattar så mycket :D

GRATTIS!!!!!

TACK!
Jättekul! Ett stort grattis till er alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Grattis från mig också!

Grattis, va roligt!

Grattis Malin!
Va kul att du orkar engagera dig i så många disipliner "trots" lilleman. Bra reklam för rasen. Ni är jätteduktiga! 
Jättegrattis Malin!
Du har en toppenhäst! Och är en toppentjej!
GRATTIS!!! Vilken prestation! Hoppas det går lika bra på körningen d. 19/10 också :)

Tack alla!
#8 mmm jo han får hänga med på allt!! Men nu ammar han inte dagtid så då slipper han häst ibland och får hänga med pappa!!
#9 TACK Maggan och välkommen hem! 
#10 Ja det hoppas jag verkligen! Hade vart en nice avslutning!

Grattis!
Grattis så kul!!! Vilken alroundhäst han är!
Grattis

Grattis Malin! Trofé visar återigen vilken grym allroundponny han är!
Vilket kanonjobb du gjort med denna häst!!!