Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1640 ggr
wilson
0

Äntligen

Idag hände det som jag inte trodde alls, Trofe och Agnes vann en hoppklass!!! Dom vann lätt D som var ihopslagen alla ponnysar tillsammans dvs a+b+c+d! Han va dubbelnolla och hade snabbaste tiden i omhoppning med hela 1 sek, tillgodo på en d-ponny!

Efter det va jag så lycklig att jag grät!

Så var det dags att ladda om inför Lätt C klassen och han va också där dubbelnolla, men la in en bockserie i omhoppningen (Agnes satt som klistrad, tack för det!) och sumpade där segern men va plac 2a, vann gjorde en c-ponny. Fattar inte riktigt att det hänt ännu… Han va så himla Fiiiin och dessutom i ridhus där han annars brukar hitta på en del busTungan ute

Och dagens höjdpunkt, KM för Wisby Ridklubb… Jag fattar inte riktigt hur dom räknar men de kör samma bana i Lätt C och Lätt B och så får ryttaren bestämma vilken klass som ska gälla i KM, ett startande Kat B ekipage i Lätt B klassen, den ponnyn vägrade i omhoppningen så där va segern klar, TROFE 498 med duktiga ryttaren AGNES HAMMARSTRÖM klubbmästare i hoppning för Kat B!!! Och ingen är nog stoltare och lyckligare än jag just nu, trots en dag med regn och blåstSkrattande

StuteriQveiar
0

Grattis!!

Saiop
0

Gud vad roligt, Grattis!! Dottern Troya grattar så mycket  :D

monte-alskare
0

GRATTIS!!!!!

wilson
0

TACK!

Tittut
0

Jättekul! Ett stort grattis till er alla!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

alpros
0

Grattis från mig också!

Chirak-96
0

Grattis, va roligt!

palomia
0

Grattis Malin!

Va kul att du orkar engagera dig i så många disipliner "trots" lilleman. Bra reklam för rasen. Ni är jätteduktiga! Skrattande

MagganS-B
0

Jättegrattis Malin!

Du har en toppenhäst! Och är en toppentjej!

Malu
0

GRATTIS!!! Vilken prestation! Hoppas det går lika bra på körningen d. 19/10 också :)

wilson
0

Tack alla!

#8 mmm jo han får hänga med på allt!! Men nu ammar han inte dagtid så då slipper han häst ibland och får hänga med pappa!!

#9 TACK Maggan och välkommen hem! Cool

#10 Ja det hoppas jag verkligen! Hade vart en nice avslutning!

EmmaSofie
0

Grattis!Tungan ute

stally
0

Grattis så kul!!! Vilken alroundhäst han är!Glad

johannaolofsson
0

GrattisSkrattande

AK47Kalashnikov
0

Grattis Malin! Trofé visar återigen vilken grym allroundponny han är!

Vilket kanonjobb du gjort med denna häst!!!

Denna kommentar har tagits bort.