Söker ryttare!

Mawerik är travponny men även en underbar ridponny som är mkt snabblärd och älskar att hoppa! Han är hingst men när man kommit av gården o rider så blir han som en gammal ridskoleponny men med lite mer fart i!
Kompisar som aldrig ridit tidigare har jag kunnat slänga upp på han och låta dom rida själva!

Tina är även hon en travponny mkt framgångsrik sådan:) Det är mkt fart i hnne o vill inte gärna stå stil när man e ute påturer utan det ska hända mkt! Hon har en del dressyr grunder o har för 2 år sedan med mig tränat hoppning på 110cm! Skulle nog även passa en del til ponnygalopp då hon e grymt snabb o explosiv!
Någon som e sugen att rida?

Puttputt

Åhh, jag skulle vara sugen på å ta skogsturer med mycket fart i om jag bodde i närheten av rättvik, tyvärr bor man i västerbotten.. :/
Mawerik är ju inte den fulaste om man säger så! ^^

ska dom inte tävla något i travet då?

#6 jo klart dom ska men dom tkr det e roligt att bli ridtränade, o jag e aldrig hemma så ingen gör det

Ingen som vill rida Tina??? nu när hon blir pensionär så kommer hon bli lessen om ingen vill träna henne lika mkt
Dina russ är verkligen jättefina. Du bor nog bara på fel plats
, hade du bott i Stockholmsområdet så hade du fått massa svar.

ååh, vill vill men bor ju i sörmland, är dom express snabba så att man kommer till er på 2 s?? 

Haha ponnierna e snabbare än blixten;D